Rebranding Jaguara trebao je označiti novi početak za britansku marku, no od samog početka pretvorio se u jednu od najkontroverznijih i najnevjerojatnijih priča u autoindustriji. Kampanja koja je trebala osvježiti imidž brenda naišla je na podsmijeh, dok je koncept Type 00 izazvao žestoke negativne reakcije obožavatelja. Osim toga, novi model kasni, pa Jaguar već dulje vrijeme ne prizvodi i prodaje - baš ništa. Sve ovo je potpuno srozalo ono malo preostalog ugleda tvrtke i otvorilo pitanje ima li Jaguar uopće ikakvu budućnost.
Početkom mjeseca, svjetski mediji objavili su da je dugogodišnji glavni dizajner Gerry McGovern dobio otkaz.
No, pokazalo se da ta informacija nije točna. U službenoj izjavi Jaguar je komentirao situaciju: "Vijest o odlasku Gerryja McGoverna je lažna i ne namjeravamo komentirati daljnja nagađanja", stoji u priopćenju.
Međutim, kako piše Automotive News, Jaguar je odbio odgovoriti na pitanje radi li McGovern još uvijek za tvrtku.
McGovern je bio 21 godinu unutar JLR-a, a u tom periodu je potpisao neke od najuspješnijih modela posljednjih desetljeća. Iz njegove radionice izašli su Range Rover Evoque, Velar, moderne generacije Range Rovera te novi Defender, automobili koji su postali prepoznatljivi simboli brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....