Rastući interes za prerade kombija i kampera potaknuo je proizvođače na kreativno razmišljanje, ponekad u neobičnim smjerovima. Među mnogim velikim kombijima proizvedenima pod okriljem Stellantisa, Fiat Ducato jedan je od najčešćih izbora. Ta popularnost dovela je do zanimljivog rješenja, Back2Back verzije s dvije spojene kabine, koji izgleda kao kombi s ‘dvije glave‘.
Ducato Back2Back zapravo nije jedno, već dva odvojena vozila. Jedini razlog zašto su privremeno spojeni je lakši transport. Zanimljivo je da dvije kabine ne moraju biti iste. Nakon isporuke kupcu, Back2Back će se ponovno razdvojiti.
Koja je funkcija?
Radi se o čistoj uštedi i smanjenju troškova.
Svaka kabina ima vlastiti pogonski sklop, s 2,2-litrenim Multijet turbodizelom koji razvija 178 KS (132 kW/180 KS). Snaga se, naravno, prenosi na prednje kotače, isključivo putem automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa, piše Carscoops.
Tehnički, to omogućuje da se Back2Back vozila voze u oba smjera, sve dok je druga polovica u neutralnom položaju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....