PREPOZNATLJIV STIL

FOTO Nova Nissan Micra: Mnogo serijske opreme uz dobru početnu cijenu!

Nissanov novi mali gradski model ima sve adute da bude dobro prihvaćen kada krajem studenoga stigne na hrvatsko tržište. Stajat će 10.563 eura, čime spada među najbolje kupnje u klasi
Nissanov novi mali gradski model ima sve adute da bude dobro prihvaćen kada krajem studenoga stigne na hrvatsko tržište. Stajat će 10.563 eura, čime spada među najbolje kupnje u klasi

Od svih Nissanovih model, a Micra je svakako među najprepoznatljivijima, a u posljednje tri generacije prodana je u više od tri milijuna primjeraka, što dovoljno govori o njenim kvalitetama.

Prilikom stvaranja novog modela, japanski stručnjaci otišli su korak dalje te od novog gradskog predstavnika učinili globalni model, automobil koji će se u manje-više jednakom obliku prodavati u 160 zemalja diljem svijeta. Nova Micra proizvodit će se u tvornicama u Kini, Indiji, Tajlandu i Meksiku, a nastala je na potpuno novoj, laganoj i čvršćoj platformi. Osim što je nešto veći, mali Nissan ujedno je oko 35 kg lakši i aerodinamičniji. Dizajn je prilagođen kako bi se svidio širem krugu kupaca, no osnove, prepoznatljive linije su zadržane.

Dobar kompromis

Više je promjena učinjeno u interijeru koji sada ima više pretinaca i odlagališta od kojih se posebno ističu dva velika ispred suvozača. Iako se štedjelo kod završne obrade nekih detalja, Micrin interijer zbog toga nije ništa manje udoban ili vizualno zanimljiv. Ujedno nudi više nego dovoljno prostora za četiri osobe i solidan prtljažnik od 265 litara (povećava se do 511 l).

Nissanovi stručnjaci puno su pažnje posvetili ovjesu koji je morao odgovarati zahtjevima kupaca diljem svijeta. Smatramo da su pogodili dobar kompromis jer je Micra, barem po odličnim cestama u okolici Kopenhagena, iznenađujuće udobna. Nismo naišli na lošije ceste, kakvih kod nas ima napretek, ali neke izbočine, rupe i šahtove koje smo prešli svladava vrlo uvjerljivo.

Premda nije osobito agilna, ima uzorne vozne osobine, a lagani upravljač i dobra preglednost olakšavaju manevriranje i parkiranje u uskim gradskim ulicama. Jedino što u vožnji odskače jest serijski ručni mjenjač koji je gotovo istovjetan kao u prethodnom modelu, a to znači prilično mlohav i tek adekvatno precizan.

Potencijalni best buy

Ono po čemu će se Micra isticati u odnosu na konkurente jest cijena i vrlo dobra opremljenost. Osnovni Visia paket opreme već će sadržavati čak šest zračnih jastuka, ESP, daljinsko centralno zaključavanje, servoupravljač, električno pokretane prednje prozore, audio sustav s CD-om i USB priključkom, Bluetooth za bezručno telefoniranje i klima uređaj. Sve to za vrlo razumnih 10.563 eura (odnosno 76.900 kuna). Ostale cijene bit će poznate naknadno. Prema svemu sudeći, kada krajem studenoga stigne na hrvatsko tržište, nova Micra mogla bi postati zimskim best buyem.

Osim što dopadljivo izgleda, japanski gradski model pohvalno je prostran, praktičan i udoban, nudi dobre performanse s razumnom potrošnjom goriva, solidne vozne osobine te gotovo nenadmašnu kombinaciju uloženog i dobivenog. Uz sve to, Nissan tvrdi da će i troškovi održavanja biti razumni.

Neočekivano uglađen motor, snažan koliko treba - i prilično štedljiv!



Micra će se početkom prodaje nuditi samo s jednim benzincem, novorazvijenim 1,2-litrenim trocilindrašem sa 80 KS i 110 Nm. Mali motor je iznenađujuće uglađen i miran te nema vibracija svojstvenih motorima s cilindrom manje od standarda klase. Osim toga, nudi vrlo solidne performanse, posebno iznad 4000 o/min, a deklarirana prosječna potrošnja je samo 5 l/100 km, emisija CO2 je 115 g/km. Početkom proljeća Nissan će ponuditi i snažniju verziju ovog motora koji će uz pomoć kompresora i izravnog ubrizgavanja goriva razvijati 98 KS i 142 Nm. Unatoč većoj snazi, taj će motor trošiti još impresivnije 4 l/100 km te emitirati 95 g/km CO2.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 16:33