Jedna polovica najznačajnijeg automobilskog tandema iz Koreje na Ženevskom salonu predstavit će naizgled još jedan uobičajeno impresivan automobil. Međutim, novi i40 nije samo Hyundaijev predstavnik više-srednje klase, nego i prvi premium model koji bi trebao ponuditi ‘audijevsku’ kvalitetu po pristupačnoj cijeni.
Hyundai odvažno tvrdi da i40, koji će prvo biti predstavljen u karavanskoj , a tijekom 2012. godine i limuzinskoj izvedbi, ima iznimno kvalitetan interijer izrađen od na dodir mekih materijala koji će postaviti nova mjerila za korejska vozila, ali i znatno se približiti razvikanoj njemačkoj konkurenciji. Već se po prvim fotografijama može primijetiti da je interijer domišljato oblikovan, no jesu li materijali i završna obrada zaista na razini premium konkurencije saznat ćemo tek nakon skorašnje premijere.
Osim po interijeru, korejske premium ambicije očite su i po vanjskom dizajnu koji je maštovitiji od dosadašnjih zanimljivih, ali ne osobito originalnih modela. Upadljiva prednja svjetla sadrže valovita LED dnevna svjetla te, poput povećih maglenki, pridonose dinamičnom izgledu. Stražnja svjetla također koriste LED tehnologiju, a u skladnom karavanskom završetku krije se prtljažnik čiji volumen varira od osnovnih 553 do maksimalnih 1790 litara.
Kada krajem ljeta krene u prodaju na europskim tržištima, i40 će se nuditi s dvije verzije 1,7-litrenog turbodizelaša sa 115 i 135 KS te 1,6-litrenim benzincem sa 140 KS. Naknadno će biti ponuđeni i dvolitreni benzinac i dizelaš, kao i ekološka verzija 1,7-litrenog CRDi motora.
Hyundai želi da i40 uzme dio tržišta kojim dominiraju modeli poput Ford Mondea, Mazde 6, Renault Lagune i Volkswagen Passata. To je uistinu ambiciozan cilj, no obzirom na napredak Hyundai-Kije, ne bi bilo neočekivano da i40 spomenutim modelima postane vrlo ozbiljna alternativa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....