A predmetom želje postaje ponajprije zahvaljujući vanjskom dizajnu, koji je vrlo atraktivan. Karavanske izvedbe nisu baš popularne u Hrvatskoj, ali dinamična linija teško može ostaviti ravnodušnim i zato čista petica dizajneru Martinu Winterkomu. Doduše, novi i40 pomalo podsjeća na Opel Insigniju karavan, valjda i zato što je i Hyundaijev dizajnerski centar smješten u Russelsheimu. Unutrašnjost je također maštovita i nikako nije konfekcijska.
Kvalitetna izvedba
Pomalo na duge pruge iritira žarko plava boja pozadine, koja se, srećom, može regulirati, a iritira i zvučna kulisa prilikom ulaska i izlaska iz vozila. Svakako treba pohvaliti odličnu kvalitetu izvedbe i serijsku opremu, koja je vjerojatno najbolja u klasi. Kožna sjedala, ksenon svjetla, LED diode, automatska klima i kompletan sigurnosni paket svakako su veliki plus. Plus je i postranost automobila koji može ugostiti četiri odrasle osobe.
Dizelski je motor, koji je bio u vozilu koje smo vozili, korektan. To znači da sa 136 konja ne puca od snage, ali realno može zadovoljiti svakog prosječnog vozača u svim uvjetima. Iako smo inače veliki pristaše automatskog mjenjača, u Hyundaiju on baš i ne utječe najbolje na vozilo.
U rangu s europljanima
To znači da, kao nekada, bitno smanjuje performanse vozila, povećava potrošnju i nudi samo djelomični komfor jer se motor muči s prilično velikom masom vozila i postaje bučan. Na cesti je i40 dobar, progresivni servo upravljač zahtjeva malo navike, ali automobil je siguran. Cijena od 253.888 kuna nije više niska i u rangu je s cijenama europskih konkurenata.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....