Brabus je ponovno u svom elementu, a to znači besramno ekstravagantne prerade koje ruše konvencije, ali uz tehničku izvedbu koja je gotovo laboratorijski precizna. Najnoviji projekt iz Bottropa dvije su ekstremne interpretacije Mercedes-AMG G63 modela: 800 Cabrio i još luđi 800 XL Cabrio.
Oba modela proizvest će se u ograničenoj seriji od 50 primjeraka. I premda dijele mehaniku, karakter im je potpuno različit. "Obični" 800 Cabrio fokusiran je na cestu, uz spušten ovjes, 24-colne naplatke i brutalno proširenu karoseriju. XL verzija ide u potpuno suprotnom smjeru. Portalne osovine, KW-ov podesiv ovjes, 22-colni naplatci, širina od 2,10 metara i 48 centimetara udaljenosti od tla pretvaraju ovaj auto u nezaustavljivog terenca.
Za pogon se brine AMG-ov 4-litreni biturbo V8 prerađen po Brabus "recepturi", pojačan na 800 KS i 1000 Nm. Rezultat su lude performanse za jedan terenski auto. Brabus 800 Cabrio do 100 km/h stiže za 4,0 sekunde, XL-u treba 4,6 sekundi, a maksimalne brzine su ograničene na 240 i 210 km/h. Za dobar zvuk motora je zadužen bočni ispušni sustav od nehrđajućeg čelika, osvijetljen crvenim LED naglascima.
Najimpresivniji dio nije ni snaga ni izgled, nego sama činjenica da je G-klasa pretvorena u kabriolet. Da bi karoserija ostala čvrsta, Brabus je razvio više od 500 novih dijelova: ojačan okvir vjetrobrana, karbonski stražnji zaštitni luk, mehanizam krova koji se sklapa za 20 sekundi i kompletan paket strukturalnih pojačanja. Sve je testirano s opterećenjima do 7G i simulacijom 100.000 kilometara realne upotrebe. Prema Brabusu, torzijska čvrstoća ostaje na razini zatvorenog modela, što je za ovakav projekt gotovo nevjerojatno.
U interijeru je, očekivano, totalni luksuz. Ručno šivana koža u kombinaciji s karbonskim detaljima, Brabus oznakama i prilagodljivim ambijentalnim osvjetljenjem stvara kabinu koja više podsjeća na luksuzni lounge nego na automobil.
Naravno, cijene su potpuno izvan dohvata običnih kupaca. Brabus 800 Cabrio starta na 906.000 eura, dok XL verzija prelazi 1,05 milijuna eura!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....