Ako mislite da ste već vidjeli sve moguće interpretacije Mercedesove G-klase, razmislite ponovno. Poljska tvrtka Carlex Design, poznata po ekstravagantnim luksuznim preradama, stvorila je automobil koji spaja retro estetiku, modernu tehnologiju i – dijamante u boji karoserije.
Riječ je o posebnom izdanju Mercedes-AMG G63 Himalaya, jedinstvenom primjerku iz ograničene serije sedam luksuznih SUV-a, koja uključuje i prerade Rolls-Roycea Cullinana, Bentleya Bentayge, Lamborghinija Urusa i Ferrarija Purosanguea. No upravo ovaj G zasjao je najviše od svih njih, u svakom smislu te riječi.
Carlexov tim u boju karoserije umiješao je gotovo kilogram dijamantnog praha, dajući bijeloj površini nenadmašan sjaj i dubinu. Slojevi laka ručno su nanošeni u kontroliranim uvjetima, a sama završna obrada zahtijevala je tjedne poliranja i testiranja refleksije. Rezultat je automobil koji doslovno blista poput dragulja, dok cijena od 1,5 milijuna eura otkriva koliko luksuz može biti opipljiv.
Uz blistavi finiš, G63 Himalaya dobio je široki retro bodykit s proširenim blatobranima, redizajniranom maskom, kromiranim obrubima i naplatcima inspiriranim starim Mercedesovim terenscima. Poseban detalj su bijele bočne trake na gumama, kao posveta klasičnim modelima iz sedamdesetih.
Unutrašnjost je pak priča za sebe. Carlex je koristio kožu od krokodila, istu onu koja se nalazi na najskupljim Hermèsovim torbama Birkin, vrijednim i do pola milijuna eura. Tim materijalom presvučena su prednja sjedala i središnji dio stražnje klupe, dok su ostale površine kombinacija bijele i smeđe kože te Alcantare. Svaki šav, obloga i detalj izrađeni su ručno, s namjerom da se spoje ekstremni luksuz i toplina prirodnih materijala.
Ovakav "reverse restomod", koncept u kojem se suvremeni automobil vraća u retro izgled, savršeno opisuje Carlexovu filozofiju. Umjesto da modernizira klasike, oni klasični duh vraćaju modernim vozilima, stvarajući nešto između oldtimera i umjetničkog djela. S obzirom na količinu dijamanata, egzotične kože i jedinstvenost izvedbe, jasno je da ovaj G63 nije namijenjen off-roadu već uglavnom, za privlačenje pažnje.
Dok je Bentley prošlog ljeta u povijest ispratio svoj legendarni W12 motor, u sjeni tih vijesti Porsche je u tišini pripremao vlastiti nastavak priče. Novi patent, objavljen sredinom listopada, otkriva radikalno drukčiji koncept W12 motora koji bi mogao označiti povratak kompleksnih, ali fascinantnih pogonskih rješenja – baš u trenutku kad je svijet gotovo potpuno okrenut elektrifikaciji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....