NOVITET

NA JEEP CAMPU U AUSTRIJI SMO ISPROBALI novi Jeep Wrangler četvrte generacije. U ponudi i dizelaš

    AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 10.07.2018. u 12:35

Jeep

 

Deset godina je prošlo kako bi svijet upoznao potpuno novu generaciju kultnog Jeepa Wranglera koji je krajem prošle godine prvo predstavljen u Americi, a sada smo dočekali i izvedbu za europsko tržište. U srcu Štajerske u Austriji na i oko staze Red Bull Ring doživjeli smo dva autentična Jeep dana i upoznali potpuno novi Wrangler na najvećem godišnjem okupljanju fanova i vlasnika jeepa - Camp jeep. Po pitanju izgleda, kao što se može vidjeti sa slika, promjene inicijalnog oblika dalekog pretka kultnog Willysa nisu drastične. Osnovna linija ostala je ista, a iz Jeepa ističu kako je zbog upotrebe lakih materijala ali i novog ovjesa novi Wrangler lakši za 90 kg. Što se vizualnih promjena tiče, ističu se novi odbojnici a najveća promjena na vanjskom dizajnu su nova LED svjetla koje pridonose modernijem nastupu.

 

Foto: Jeep

Prema riječima proizvođača, uspjeli su poboljšati preglednost ali i aerodinamičnost. U unutrašnjosti su također ostale poznate linije, a najveća novost je novi središnji zaslon osjetljiv na dodir koji dolazi u veličinama od 5, 7 ili 8,5 inča, a uparen je s Uconnect infotainment sustavom. Ipak, vlasnicima sam izgled unutrašnjosti vjerojatno neće biti toliko važan, već će ih zanimati sposobnosti na terenu. Četvrta je generacija Wranglera najsposobniji terenac do sada zahvaljujući pogonu na sva četiri kotača s brojnim naprednim sustavima pomoći. Kao i dosad, Wrangler će se nuditi u različitim verzijama, a novi Wrangler dolazi u varijanti s dvoja ili četvora vrata.

Jeep
 

Verzija za europsko tržište dolazi s jednim dizelskim i jednim benzinskim motorom. Boje dizela brani 2,2-litreni turbodizelaš od 200 KS i 450 Nm okretnog momenta, dok će ljubitelji benzinaca moći odabrati 2,0-litreni četverocilindrični turbobenzinac. Snaga se prenosi na sve kotače putem 8-stupanjske automatike. Nažalost, 3,6-litreni V6 motor bit će dostupan samo za tržište Afrike i Bliskog istoka. Dizelska se inačica zahvaljujući solidnoj snazi i visokom okretnom momentu odlično snalazi na neprohodnom terenu u što smo se uvjerili na poligonima u Austriji. Vrh ponude čini Rubicon verzija koja je opremljena nizom sustava za još bolje off-road sposobnosti, a u Europi se uz Rubicon nudi i "Overland" paket koji donosi i dašak luksuza u vidu 18-inčnih naplataka, LED svjetala i kožnih sjedala... Kakav je novi Wrangler u vožnji doznali smo na zahtjevnim ispitima u sklopu Jeep Campa, a izvještaj potražite u idućem tiskanom izdanju Auto kluba...

jeep
 

Izdvajamo

Iz drugih medija