JOŠ SNAŽNIJI...

Nissan predstavio nove članove obitelji GT-R: Club Track i Egoist

Nissan je napokon otkrio sve detalje novih modela GT-R-a, uključujući i dvije nove edicije - Club Track i Egoist, piše britanski Autocar.

Svi novi modeli GT-R-a u 2001 imat će više snage i okretnog momenta kao i osvježen interijer te eksterijer. U paketu dolaze i novi aerodinamični elementi.

Snaga iz 3,8-litrenog V6 motora povećana je na 523 konjskih snaga koje se postižu pri 6400 okretaja u minuti. Maksimalan okretni moment također je povećan, na 611 Nm, te dostupan 3200-6000 'okretaja'. Usprkos tim povećanjima, potrošnja goriva i emisije CO2 smanjene su.

Promijenjena je i tvrdoća amortizera, a kočnice su ojačane. Novi će GT-R-ovi dolaziti i s lakšim naplatcima na koje su postavljene Dunlop SP Sport gume koje su također prerađene za snažniji grip.

Aerodinamični paket rezultirao je povećanjem downforcea za deset posto dok je otpor zraka smanjen s 0.27 na 0.26. Novi veći prednji odbojnik s većim usisnikom pomaže stabilnosti automobila te hlađenju, a smanjuje i otpor zraka. Prednja svjetla dolaze s LED tehnologijom.

Stražnji dio Nissanove jurilice također je promijenjen. Modeli će imati novi stražnji odbojnik te prošireni stražnji difuzor. Veći je i sustav ispuha kao i nova LED stražnja svjetla. GT-R-i će dolaziti u dvije boje.

Promjene u unutrašnjosti zahvatile su ploču s instrumentima kao i kontrolnu konzolu koja je sada načinjena od karbonskih vlakana. Dodatak su i ukrasi od kroma na otvorima ventilacije. Sjedala su udobnija te pružaju bolju potporu tijekom agresivnije vožnje.

SpecV GT-R-ovi će imati jednaku snagu kao i standardni modeli, no okretni moment povećan im je na 631 Nm s mogućnošću 'boosta' to jest dodatnog povećanja. Ostale promjene kod SpecV modela bit će nove stražnje kočione pločice, poboljšane Dunlopove gume te još jakši naplatci od kovanog aluminija.

Prvi novi model koji se pridružuje GT-R obitelji je Club Track. Napravljen strogo za utrkivanje te 'vozačima pruža iskustvo maksimalnih performansi GT-R-a'. Dodani su mu dijelovi posvećeni utrkivanju, a vlasnici će moći svoju vještinu testirati na utrkama organiziranima od strane drugih Club Track vlasnika. U sklopu utrka vozači će imati mogućnost savjetovanja s profesionalnim vozačem utrka.

Drugi novi model u 'kući GT-R-a' je luksuzni Egoist, poznatiji kako SpecM. U njemu vlasnici dobivaju dodatne boje interijera te Bose audio sustav okrenut prema vozačkoj poziciji. U ponudi je i posebno šivana koža. Dodatak je specijalno dizajnirana koža za sjedala koja pruža 'poboljšani grip tijela'. Na kraju tu je i stražnji spojler od karbona, olakšani naplatci te titanski ispušni sustav.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 07:42