Nije tajna da kineski proizvođači automobila ciljaju na veći dio europskog tržišta, a s obzirom da su im carine električne automobile učinile skupljima sve više razmišljaju o otvaranju tvornica u Europi. BYD će ove godine izgraditi tvornicu u Mađarskoj, a sada bi još jedan kineski proizvođač mogao pronaći uporište u samom srcu njemačke, i toi na donedavno nezamisliv način.
U siječnju su se pojavila izvješća da je nekoliko kineskih proizvođača automobila zainteresirano za kupnju ili najam dviju Volkswagenovih tvornica, jedne u Dresdenu, a druge u Osnabrücku, kojih bi se VW rado riješio jer želi smanjiti troškove. Sada se čini se da je Chery, četvrti najveći kineski proizvođač automobila, blizu finaliziranja dogovora o preuzimanju ovih tvornica.
Tvrtka je potvrdila da je u poodmaklim pregovorima o početku proizvodnje automobila u Njemačkoj, ali nije otkrila pregovara li s VW-om. Potpredsjednik Chery Internationala, Charlie Zhang, rekao je za Autonews Europe da će konačna odluka biti donesena nakon što se riješe sva moguća pitanja. „Moramo proučiti plan izvedivosti, jer je u Njemačkoj situacija vrlo, vrlo komplicirana“, rekao je Zhang, dodajući da tvrtka želi detaljne informacije o zahtjevima regulatora, sindikatima, lancima opskrbe i troškovima.
Ako se postigne dogovor o kupnji dviju njemačkih tvornica, tvrtka namjerava proizvoditi modele za svoju potpuno novu marku Lepas koja je osnovana početkom ovog mjeseca. Ona namjerava prodavati modificirane verzije Cheryjeve Tiggo linije koje će biti dostupne na globalnim tržištima. U Europi bi se proizvodila dva kompaktna i jedan SUV srednje klase s motorima s unutarnjim izgaranjem, plug-in hibridnim i potpuno električnim pogonskim sklopovima .
U svakom slučaju, za Chery ovo ne bi bilo ništa novo jer u nastojanju da izbjegne visoke poreze koje EU nameće kineskim električnim vozilima, od prošle godine sastavlja automobile u bivšoj Nissanovoj tvornici u Barceloni u Španjolskoj u partnerstvu s lokalnom tvrtkom Ebro.
Zhang je otkrio da se Chery priprema za nadogradnju tog pogona kako bi povećao proizvodnju Tiggo PHEV SUV-a i u ponudu dodao električne verzije modela marki Omoda i Jaecoo koje će se prodavati u Europi.
Širenjem proizvodnje na više europskih lokacija, Chery se pozicionira kako bi izbjegao trgovinske barijere, ali i izravnije prilagodio svoju ponudu zahtjevima lokalnog tržišta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....