ISKORISTITE PRILIKU

Kada je najbolje vrijeme za kupnju auta? Idealan trenutak može vam uštedjeti stotine eura

Tržište rabljenih automobila je nešto ‘divlje‘, ali i tu postoje povoljni trenuci...

Kupovina automobila, ilustracija

 Profimedia
Tržište rabljenih automobila je nešto ‘divlje‘, ali i tu postoje povoljni trenuci...

Prilikom kupnje automobila, novog ili rabljenog, tajming igra veliku ulogu. Ako vam ‘ne gori pod nogama‘ i imate luksuz vremena za planiranje, možete doći do znatno bolje cijene.

Kada se isplati kupiti novi auto?

Prodavači automobila rade prema unaprijed određenim prodajnim ciklusima i to možete iskoristiti u svoju korist. Prodavači imaju postavljene kvartalne planove koji ih pritiskaju na kraju svakog tromjesečja. A kad je riječ o ispunjenju njihovih ciljeva, ‘preko noći‘ su spremniji ponuditi popust ili povoljnije uvjete. Najbolja razdoblja obično su veljača, svibanj, kolovoz i studeni.

Povoljno razdoblje je i sada, na kraju financijske godine, kada prodavači trebaju poboljšati brojke. Isplati se pratiti i kada dolazi novi model jer tada starije verzije moraju izaći iz skladišta, pa prodavači često nude atraktivne popuste. U zimskim mjesecima često se uz aute nudi i poseban bonus besplatnih zimskih guma.

image

Kupovina automobila, ilustracija

Profimedia

S rabljenim autima vrijede drugačija pravila

Tržište rabljenih auta je nešto ‘divlje‘, ali i tu postoje povoljni trenuci. Najviše auta u ponudu dolazi nakon ožujskih i rujanskih registracija, kada ljudi mijenjaju aute za nove, a prodajni saloni dopunjuju skladište. Obično ipak prođe nekoliko tjedana dok se pojave auti spremni za prodaju.

Zanimljiv faktor je i vrijeme. Kabrioleti idu najbolje na proljeće, SUV-ovi i 4x4 zimi. Dugi kišni ili ledeni dani odbijaju mnoge kupce od posjeta auto salonima, što povećava šansu za bolju cijenu. Paradoksalno, i lijepo ljetno vrijeme ‘isprazni‘ salone, a prodavači su tada otvoreniji pregovorima o boljoj cijeni, piše Autobild.

I savjet za kraj, posjetite prodajni salon tijekom radnih dana. Cijena vjerojatno neće biti drukčija, ali prodavači imaju manje kupaca, pa vam se mogu više posvetiti i ponuditi više detalja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 11:58