Na Fordovom poligonu You Yangs u australskoj saveznoj državi Victoriji, prototip automobila Ranger Super Duty prošao je testiranje koje simulira najgore moguće uvjete rada, onakve kakvi se mogu naći u rudarskim područjima i na teškim off-road rutama. Cilj je bio jednostavan, prekriti kamionet što većom količinom blata i provjeriti može li nastaviti s radom pod dodatnim opterećenjem.
Kroz nekoliko dana vožnje po posebno pripremljenoj stazi, vozilo je prolazilo kroz duboke kolotrage, blatne lokve i glinu. Svaki novi sloj blata ostavljen je da se osuši prije sljedeće vožnje. Rezultat - na karoseriji i podvozju nakupljeno je čak 600 kilograma osušenog blata.
Kako bi test bio još teži, inženjeri su odlučili provjeriti može li Ranger Super Duty vući teret s tom dodatnom težinom. I uspio je, povukao je masu usporedivu s odraslim bikom, teškim između 800 i 1100 kilograma. Sve to dok su ključne komponente bile prekrivene slojevima gline koji, osim što opterećuju vozilo dodatnom masom, smanjuju protok zraka, zadržavaju toplinu i mogu začepiti ventilatore i alternatore.
Ford naglašava da ovo nije bio marketinški trik, nego realan terenski scenarij, gdje se vozila često suočavaju s korozivnim i teškim naslagama blata. Ranger Super Duty je pritom pokazao da može nastaviti raditi i pod ekstremnim uvjetima.
Najizdržljivija verzija Rangera namijenjena je profesionalnoj upotrebi. Dolazi s pojačanom šasijom, blokadama prednjeg i stražnjeg diferencijala, 33-inčnim terenskim gumama i 3-litrenim V6 turbodizelskim motorom. Auto može vući do 4.500 kilograma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....