Možda najvažnija rečenica skrivena je u sredini priopćenja za javnost koje je BMW objavio uz svoj novi model. U njoj piše: "Dok je BMW Vision Driving Experience konstruiran isključivo u razvojne svrhe i nije namijenjen za serijsku proizvodnju, njegova se vanjština temelji na dizajnerskom jeziku BMW Vision Neue Klasse." Prevedeno, ovaj automobil nam uvelike otkriva kako će izgledati budući BMW Neue Klasse modeli, a među njima i nasljednik modela M3.
Novi konceptni model BMW je predstavio na najvećem svjetskom sajmu automobila u Šangaju.
To je zapravo testno vozilo koje je razvijeno na temelju BMW Vision New Class modela i u Šangaju je prvi puta prikazano bez kamuflaže. BMW Vision Driving Experience prekriven kamuflažnom folijom već je ranije prikazan na pretpremijeri u SAD-u, a sada je dobio klasičnu boju i otkrio sve tajne svojeg dizajna.
Sama korištena boja je vrlo posebna. Ima pigmente osjetljive na svjetlost koji se pune na dnevnom svjetlu i ovisno o "razini napunjenosti", boja u mraku varira od bjelkasto žute do izražajne "neonske žute". Uz to, stražnji dio je opremljen "čarobnim filmom" koji, stimuliran UV svjetlom, stvara izražajan gradijent od žute preko narančaste do ružičaste od stražnjeg prema prednjem dijelu vozila. Prema BMW-u, posebna optika naglašava jedinstvenost i inovativnu snagu vozila.
U unutrašnjosti se nalazi munjevito kontrolno računalo Heart of Joy, koje, u kombinaciji sa softverskim paketom BMW Dynamic Performance Control, centralno izračunava sve funkcije dinamike vožnje. Prva potpuno električna vozila Neue Klasse sići će s proizvodne trake u tvornici u Debrecenu u Mađarskoj krajem godine, a ovo središnje računalo bit će standardno ugrađeno u svaki serijski primjerak. BMW tvrdi da s modelom BMW Vision Driving Experience pomiču granice poznate dinamike vožnje.
U novoj funkcionalnoj arhitekturi Neue Klasse, Heart of Joy djeluje kao središnje računalo odgovorno za vožnju, kočenje, punjenje kroz rekuperaciju i djelomične funkcije upravljanja. Uz brzu obradu informacija i trenutačnu kontrolu elektromotora, Heart of Joy, prema BMW-u "postiže novu dimenziju u agilnosti i stabilnosti vožnje sa smanjenim brojem intervencija sustava i omogućuje da se 98 posto operacija kočenja provede putem povrata energije kočenja".
Također, zahvaljujući aktivnoj aerodinamici, "vozački stroj", kako ga naziva BMW, razvija potisak od 1,2 tone i može zavoje prolaziti uz bočne sile do 3g, što nije daleko od Forule 1.
Možda najvažnije, BMW je otkrio da su karoserija vozila monolitnog izgleda, izraženi lukovi kotača, uvučeni stakleni dio i prednji dio u stilu "nosa morskog psa" dio "purističke estetike" koja će također karakterizirati serijske modele Neue Klasse. Reinterpretacija tipičnih dizajnerskih elemenata marke, BMW-ovih bubrega i dvostrukih prednjih svjetala, stvara upečatljiv, trodimenzionalni svjetlosni potpis sprijeda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....