Porsche je još jednom dokazao da rijetko tko zna spojiti povijest i sadašnjost tako elegantno kao oni. Njihov najnoviji projekt, 911 S/T iz specijalnog programa Sonderwunsch, nije samo još jedna skupa kolekcionarska igračka. Riječ je o tvornički odobrenoj posveti jednoj od najposebnijih 911-ica u povijesti. Inspiracija dolazi iz 1972., kada je Porsche 911 2.5 S/T osvojio svoju GT klasu na 24 sata Le Mansa.
Originalni automobil, obojen u upečatljivu svijetlo žutu, vozio je s brojem 41 i nizom sponzorskih naljepnica. Nakon kratke karijere nestao je iz javnosti i godinama skupljao prašinu u jednoj garaži u San Franciscu. Tek 2013. pronašao ga je švicarski kolekcionar, dao ga na potpunu restauraciju odjelu Porsche Classic i tako ga vratio u život.
Isti kolekcionar sada je otišao korak dalje. Kad je Porsche predstavio moderni 911 S/T, odlučio je naručiti jedan u identičnoj boji i s detaljima koji podsjećaju na njegov restaurirani trkaći original.
Rezultat je fascinantan spoj starog i novog. Karoserija je lakirana u "Light Yellow", nijansu koja desetljećima nije bila u Porscheovom katalogu. Kotači su od magnezija, kovani i obojeni u tamnosrebrnu boju, dok su kočione čeljusti diskretno crne. Na bokovima se ističu bijeli krugovi s brojem 41, a posebna pažnja posvećena je i repliciranju svih naljepnica sponzora iz 1972. godine. Jedino što nedostaje u odnosu na original su dodatna prednja svjetla u rally-stilu.
Sam automobil naravno nije običan 911. Model S/T temelji se na generaciji 992 i u suštini kombinira najbolje od GT3 i GT3 RS izvedbi, ali u suzdržanijem, "čistom" paketu. Svojim fokusom na lakoću i vozački doživljaj mnogi ga već sada nazivaju najposebnijim 911 ove ere.
Koliko ovakav hommage stoji, službeno se ne zna. Osnovni 911 S/T koštao je oko 300 tisuća eura, a s individualizacijom kroz Sonderwunsch taj iznos se lako i udvostruči.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....