PREMIJERA U AMSTERDAMU

PREDSTAVLJENA NOVA FORD KUGA: najelektrificiraniji Ford ikada dolazi s atraktivnijim dizajnom i naprednom tehnologijom!

Ford

 

Ford je objavio slike i specifikacije potpuno nove, treće generacije Kuge od koje se mnogo očekuje. Naime, nova Kuga postaje najelektrificiraniji Ford ikada, budući da dolazi uz mild, full i plug-in hibridne pogone. Ako tome pridodamo činjenicu kako je Kuga je Fordov najprodavaniji SUV u Europi i treći najprodavaniji model u regiji (nakon Fieste i Focusa), a prodajni rezultati govore kako je prošle godine je prodano više od 153 tisuće primjeraka, jasno je da su apetiti veliki.

 

Foto: Ford

Nova generacija tako se kotrlja na novoj Fordovoj globalnoj C2 platformi koja daje 10 posto veću torzijsku krutost te smanjuje ukupnu masu vozila za čak 90 kg. U odnosu na prethodnika, nova Kuga je 44 mm šira i 89 mm duža, dok je međuosovinski razmak povećan za 20 mm. Iako je automobil 20 mm niži u odnosu na prošlu generaciju, nova Kuga zbog gore navedenih brojki nudi više prostora na prednjim i stražnjim sjedalima te više prostora za glavu. A pritom izgleda kudikamo bolje od prijašnje generacije. "Kupci Kuge otkrili su nam da su spremi za još emocionalniji dizajn, a upravo to smo ponudili s novom generacijom. Niža, šira i atraktivnija - nova Kuga učinit će vas uzbuđenim već samim pogledom na nju", izjavio je Amko Leenarts, direktor dizajna Forda za Europu. Vizualna rješenja i detalje nove Kuge provjerite na našem videu sa današnje svjetske premijere u Amsterdamu.

 

Kako to obično biva kod Forda, kupci će moći birati između nekoliko verzija: sofisticirane Kuge Titanium, sportske Kuge ST-Line i luksuzne Kugu Vignale. Osim praktičnosti i atraktivnosti, adut Kuge svakako je napredna motorizacija. Sveobuhvatna ponuda uključuje Kugu plug-in hybrid, Kugu EcoBlue hybrid (mild-hybrid) i Kugu hybrid (full-hybrid), zajedno s Fordovim 2,0-litrenim EcoBlue dizelskim, 1,5‑litrenim EcoBlue dizelskim i 1,5‑litrenim EcoBoost benzinskim motorima i inteligentnim novim automatskim 8-stupanjskim mjenjačem.

Pa krenimo redom: od početka prodaje bit će dostupna plug-in hibridna verzija koja broji 225 KS (kombinacija 2,5-litrenog benzinca i električnog motora), na struju prelazi oko 50 kilometara dok potpuno punjenje baterije traje 4 sata. Hibridna verzija također kombinira spomenuti benzinac i električni motor, a bit će dostupna kasnije u 2020. godini.

Ponudu čini i potpuno nova Kuga EcoBlue Hybrid snage 150 KS dolazi uz 2,0‑litreni EcoBlue dizelski motor, 48-voltni sustav i Auto Start-Stop sustav koji omogućuju dodatnu uštedu goriva, doprinoseći očekivanim emisijama CO2 od 132 g/km i potrošnju goriva od 5,0 l/100 km.

Ljubitelji dizela moći će odabrati između 2,0-litrenog EcoBlue dizelaša od 180 KS ili 1,5-litrene verzije od 120 KS koja prosječno troši 4,8 litara. Tu je i poznati benzinski 1,5-litreni EcoBoost motor snage 120 ili 150 KS. Dakle, ponešto za svakoga.

Treba napomenuti kako je uz 1,5-litreni EcoBlue snage 120 KS, 2,0-litreni EcoBlue motor od 150 KS i 2,0-litreni EcoBlue motor od 180 KS dostupan novi automatski 8-stupanjski mjenjač koj dodatno optimizira potrošnju goriva i brzinu odziva.

"Jedna veličina ne može zadovoljiti sve, pa smo s tom misli razvili niz pogona koji su dostupni uz novi Kugu koji će pomoći kupcima da lakše odaberu koji je pravi izbor za njihov životni stil, ali i kako bi put ka elektrifikaciji bio lagan i ugodan", izjavio je Joerg Beyer iz odjela razvoja još jednom naglasivši kako je nova Kuga najelektrificiraniji Ford ikada.

 

U unutrašnjosti je jasno kako je velik broj elemenata preuzet s Focusa, a napredna praktična tehnologija uključuje 12,3-inčnu digitalnu instrument ploču, bežično punjenje, SYNC 3 s 8-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, B&O zvučni sustav te FordPass Connect sustav koji služi kao WiFi pristupna točka s kojom se vozač i putnici mogu povezati. Neke od pogodnosti koje se pritom nude su mogućnost lociranja vozila, provjera stavki poput razine goriva i ulja, otključavanje iz daljine...

 

Dakle, glavni aduti su atraktivan dizajn uparen s modernom tehnologijom i naprednim motorima, pa uspjeh ne bi trebao izostati!

Izdvajamo

Iz drugih medija