ALTERNATIVA VLASNIŠTVU

PREKO TJEDNA C-KLASA, ZA VIKEND S-KLASA: Uz Mercedesov novi program pretplate moguće je voziti 12 različitih modela godišnje!

AirCar

 

Želite novi Mercedes, ali ne želite se obvezati na kupovinu koja se sobom najčešće donosi visoke rate kredita i obvezu na dugi rok (dok ne otplatite automobil u potpunosti). Uz to, ne želite trošiti vrijeme na odlaske u servise te ste veoma izbirljivi i stalno želite promjene? Ovo su neke od karakteristika mladih kupaca, generacije rođene između 1980. i 2000. godine koji se nazivaju "milenijalci" i koji predstavljaju sve značajniju ciljanu publiku proizvođačima automobila. Upravo zbog navedenih karakteristika proizvođači počinju nuditi alternative vlasništvu- modele pretplate. Posljednji u nizu je Mercedes.

Daimler AG
 

Njemački proizvođač pokrenuo je "Mercedes me Flexperience" program u kojem kupci koriste uslugu pretplate na Mercedesove modele. Kupci se mogu pretplatiti na 4 različita modela: A-klasu, C-klasu, E-klasu i S-klasu. Ako ste primjerice pretplaćeni na C-klasu, možete ju zamijeniti za C-klasu karavan kada trebate prevesti stvari, odnosno za C-klasu kabriolet kada planirate romantično ljetovanje. Osim toga, uz nadoplatu će biti dostupna i poboljšanja, pa tako pretplatnici na E-klasu mogu uzeti i S-klasu na određeni period, ali će na iznos mjesečne pretplate morati nadodati još novaca. U jednoj godini moguće je promijeniti 12 različitih vozila, a ukupno je dozvoljeno napraviti 36.000 kilometara.

Daimler AG
 

Cijene još nisu poznate, a u Mercedesu ističu kako prvi "pilot projekti" pokazuju da cijela priča može biti profitabilna (za njih), a usluga donosi dodatnu vrijednost za korisnika koji ima slobodu mijenjanja različitih modela, a uz to nije opterećen dugoročnim otplaćivanjem automobila. Program je zasad rezerviran za tržište Njemačke na kojem će Mercedes u 33 različita salona diljem zemlje nuditi ovaj program. Treba imati na umu da ovaj program neće biti jeftin, ali nudit će raznovrsnost, rasterećenost kada je u pitanju odlazak u servis i rješavanje papirologije (korisnik plaća samo gorivo, servise, registraciju i sve ostalo podmiruje proizvođač), a uz to od korisnika ne zahtijeva dugoročnu financijsku obvezu. Nakon Njemačke, Mercedes planira proširenje modela na tržište SAD-a. Kada će i hoće li uopće ovaj program doći do nas nije poznato. Nas zanima što vi mislite o ovom modelu?

 

Izdvajamo

Iz drugih medija