VOZILI SMO

VW GOLF VII Stigao u prodaju povoljniji od Golfa VI

Novi Volkswagen Golf VII starta po cijeni od 124.800 kuna za trovratni model 1.2 TSI Trendline
Novi Volkswagen Golf VII starta po cijeni od 124.800 kuna za trovratni model 1.2 TSI Trendline

Najvažniji VW-ov model u ponudi Golf do danas je prodan u gotovo 30 milijuna primjeraka i time na neki način postao brand za sebe. Iako je riječ o tehnički gotovo potpuno novom modelu za razliku od evolucije prethodnih generacija V/VI, dizajneri Volkswagena kod novog modela nisu imali potrebe napraviti neke drastične zahvate na dizajnu, već su i dalje nastavili u prepoznatljivom tonu koja traje već gotovo 40 godina.

Unutrašnjost je dorađena i sada djeluje još visokovrjednije, a kod opreme Highline gotovo kao premium. Čak i najslabiji paket Trendline ne izgleda nimalo jeftino. Ponuda benzinskih motora započinje sa 1.2 TSI motorom od 85 konja koji je ujedno i najjeftiniji Golf u ponudi. Njegova početna cijena iznosi 124.800 kuna. Neke najave su govorile da bi Golf trebao stajati i manje od 120.000 kuna, ali nepovoljni tečaj kune učinio je svoje. Kako bilo, s istom opremom novi Golf “sedmica” je povoljniji za 1000 eura od prethodnika Golfa VI.

U nekim jačim i skupljim verzijama ta ušteda naraste i na više od 20.000 kuna. To je samo znak kako se ipak nastojalo ostati u istim cjenovnim razredima što je svakako veliki plus za novi Golf. Kod benzinaca su još u ponudi motori od 105, 122 i 140 konja (zadnja dva su 1.4 litarski agregati). Međutim gotovo je sigurno kako će kupci više biti orijentirani ka dizelašima, naročito 1.6 litrenom TDI modelu. To je ujedno i automobil kojeg smo odabrali za vožnju na krajnjem hrvatskom jugu oko Dubrovnika gdje je održana domaća prezentacija. Tih 105 konja je više nego dostatno za ugodno i lagodnu vožnju.

Sve ostalo daje dojam kvalitete na kakvu smo uostalom navikli i kod prethodnih generacija. Osim spomenute verzije, dizelaš dolazi i u 2.0 litrenoj varijanti sa 150 konja. Kupci mogu birati između tri paketa opreme: Trendline, Comfortline i Highline, te mnoštvo dodatne opreme. Osim toga na raspolaganju je i sada pristupačniji DSG mjenjač kojeg uvijek preporučamo, kao i opcija pogona na sva četiri kotača, a najskuplja verzija Golfa 2.0 TDI DSG Highline stoji 229.502 kuna. U novom broju Auto kluba od ovoga petka možete pročitati prvi veliki test najpopularnije izvedbe VW Golfa 1.6 TDI Trendline s peterim vratima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 15:51