SVJETSKA PREMIJERA

Ovo je novi enormno snažan Porsche Macan GTS, električni SUV koji ‘vraća vozački osjećaj‘

Dva elektromotora razvijaju 516 KS u standardnom načinu rada, odnosno 571 KS i 955 Nm okretnog momenta u Overboost režimu

Porsche Macan GTS

 Porsche
Dva elektromotora razvijaju 516 KS u standardnom načinu rada, odnosno 571 KS i 955 Nm okretnog momenta u Overboost režimu

Porsche nastavlja širenje svoje električne game. Upravo je predstavio novi Macan GTS, kako tvrde "verziju namijenjenu onima koji još uvijek traže vozački užitak, unatoč tišini elektromotora". Smješten između izvedbi 4S i Turbo, novi GTS donosi 571 KS, sportski karakter i stil koji podsjeća na benzinsku prošlost marke.

image

Porsche Macan GTS

Porsche

Iako je Porsche ublažio svoje ambicije o 80 posto elektrificirane ponude do 2030., Macan GTS pokazuje da električni modeli ne moraju biti dosadni. U odnosu na slabije verzije, GTS ima oštrije postavke ovjesa, niži razmak od tla i sustav Porsche Torque Vectoring Plus za preciznije upravljanje. Zračni ovjes dobio je posebno podešavanje amortizera i stabilizatora, a vožnju prate i dva ekskluzivna zvučna profila koji pojačavaju doživljaj u Sport i Sport Plus modovima.

image

Porsche Macan GTS

Porsche

Dva elektromotora razvijaju 516 KS u standardnom načinu rada, odnosno 571 KS i 955 Nm okretnog momenta u Overboost režimu. S aktiviranom funkcijom Launch Control, Macan GTS ubrzava do 100 km/h za 3,6 sekundi i doseže najveću brzinu od 250 km/h. Uz bateriju kapaciteta 100 kWh, doseg iznosi 586 km po WLTP-u, a Porsche tvrdi da su učinkovitost i termalna stabilnost poboljšani zahvaljujući sustavu preuzetom iz modela Taycan, koji omogućuje dulje sportske vožnje bez pregrijavanja. Punjenje od 10 do 80 posto traje 21 minutu na brzim punionicama zahvaljujući maksimalnoj snazi od 270 kW.

image

Porsche Macan GTS

Porsche

Dizajn prati sportski duh. Prednji odbojnik preuzet je od Turbo verzije, a tu su i crni detalji na usisima zraka, pragovima i stražnjem difuzoru. Stražnji spojler ima dodatni crni nastavak, a serijski dolaze 21-colni naplatci u sivoj Anthracite nijansi. U kabini dominiraju Race-Tex tkanina i crna koža, dok se šavovi i detalji mogu uskladiti s vanjskom bojom, primjerice u Carmine crvenoj, Lugano plavoj ili Slate sivoj.

image

Porsche Macan GTS

Porsche

Novi GTS dobiva i moderniziranu digitalnu kabinu, a donosi i poboljšani glasovni asistent, napredni sustav parkiranja i veću mogućnost vuče - sada do 2500 kilograma.

image

Porsche Macan GTS

Porsche

S cijenom od 114.049 eura u Hrvatskoj, električni Macan GTS je oko 12.000 eura jeftiniji od modela Turbo, ali i oko 35.000 eura skuplji od osnovnog Macana.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 06:43