Stellantis i Leapmotor sve agresivnije napadaju europsko tržište, a najnoviji rezultat te suradnje je A10, mali, potpuno električni SUV koji bi trebao postati jedno od ključnih oružja Stellantisa u borbi protiv kineske konkurencije. Nakon većeg B10, Leapmotor se spušta stepenicu niže i ulazi u najpopularniji segment B-SUV vozila.
A10 će svoju svjetsku premijeru imati 21. studenoga na salonu u Guangzhouu, a prve službene fotografije već otkrivaju model koji slijedi dosadašnje dizajnerske uzorke marke. Glatke površine, zaobljeni rubovi i karakteristični raspored stakala koji podsjeća na Citroënove modele daju mu pomalo europski naglasak, dok tamna LED rasvjeta i decentne obloge naglašavaju urbanu namjenu. Prikazane boje Seaweed Green i Acorn Brown jasno ciljaju mlađu publiku, dok dimenzije od oko 420 do 430 cm smještaju automobil točno u srce B-SUV klase.
Posebno upada u oko krovni Lidar te niz senzora uz bok što je jasan signal da će A10 nuditi napredne sustave autonomne vožnje razine koju u ovom segmentu još uvijek rijetko viđamo. Unutrašnjost još nije otkrivena, ali očekuje se minimalizam u stilu Leapmotora: veliki središnji ekran, čiste armature i maksimalna iskoristivost prostora zahvaljujući električnoj platformi.
Iako tehnički detalji nisu objavljeni, upućeni izvori sugeriraju jedan stražnji elektromotor i doseg konkurentan modelima poput e-C3 Aircrossa ili Peugeota e-2008. Leapmotor već najavljuje A10 kao "pametan i premium SUV s dugim dosegom", čime se jasno pozicionira iznad najnižeg tržišnog ranga koji ciljaju modeli poput Dacie Spring.
Za Europu je jednako važan i srodni mali hatchback A05, planiran za 2026., koji će s A10 upotpuniti Leapmotorovu sve bogatiju ponudu: T03, B05, B10 i C10 već su prisutni u Europi.
Leapmotor je u prvih devet mjeseci 2025. isporučio impresivnih 395.516 vozila, što je rast od 129 posto u odnosu na godinu prije. Uz šest uzastopnih rekordnih mjeseci, brend je u naletu, a Stellantis u njemu vidi odgovor na konkurencijski pritisak koji sve više dolazi upravo iz Kine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....