Automobilski odjel tvrtke Xiaomi je trenutačno pod velikim udarima na društvenim mrežama i u medijima zbog nekoliko stvari kojima su razljutili svoje kupce, a koje su otkrili korisnici društvenih mreža.
Samo nekoliko dana nakon što je tvrtka bila prisiljena ispričati se vlasnicima SU7 koji su potrošili više od 5000 eura na aerodinamičnu haubu samo da bi otkrili da su otvori na njoj tek kozmetički, i nedugo nakon što je ažuriranjem softvera smanjena snaga modela SU7 Ultra s 1548 na 900 KS, Xiaomi tvrdi da je otkrio kako je u tijeku internetska kampanja "blaćenja" protiv marke.
Ova vijest dolazi samo nekoliko dana prije nego što će Xiaomi predstaviti električni SUV YU7 i Xring 01, svoj prvi vlastiti čipset za pametne telefone. U objavi na svojim stranicama na društvenim mrežama, Xiaomijev pravni tim objavio je da je tvrtka otkrila koordinirani pokušaj klevetanja tvrtke na gotovo 10.000 računa na društvenim mrežama. Nekoliko osumnjičenika sada je pod istragom kineskih vlasti.
Kako je izvijestilo nekoliko lokalnih medija, uključujući Car News China, "kriminalna skupina" navodno je bila aktivna od prosinca 2024. godine. Tvrtka tvrdi da su zlonamjerni akteri koristili softver za automatsko pisanje tekstova kako bi izmislili lažne informacije o Xiaomiju i manipulirali putem gotovo 10.000 računa na društvenim mrežama kako bi zlonamjerno širili glasine i lažne tvrdnje.
U izjavi, Xiaomi je situaciju opisao kao novi oblik online kriminala, gdje kriminalna banda koristi automatizirani softver za generiranje lažnog sadržaja u velikim razmjerima. "Distribucijski lanac je složen, a opseg operacije ogroman", rekli su iz tvrtke. "To je imalo ozbiljan negativan utjecaj i na online okruženje i na naš korporativni ugled." Iako nisu navedena imena onih koji stoje iza toga, u igri bi mogao biti niz rivala, naravno pod uvjetom da je sve ovo što Xiaomi tvrdi zaista istina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....