I dok Crne košulje treniraju, ulogu traktora preuzeo je Fiat 126p iliti peglica i vuče, za svoje gabarite, golem valjak po travnjaku. Ovo je samo jedan primjer kako ni stara peglica nije za staro željezo.
Peglica se proizvodila od 1973. pa sve do 2000. po Fiatovoj licenci modela 126, a u poljskoj izvedbi dobila je samo slovo “p”. Nasljednik je Fiata 500, a rođak joj je - fićo. Opremljena je motorom malog obujma 652 cm³, snaga motora u maloj karoseriji je 18 KW, motor je sa stražnje strane, a krasi je “uglati” dizajn.
Poljake je peglica doslovno osvojila 80-ih godina jer u ono doba plaća u Poljskoj nije bila dostatna za luksuz koji se zvao automobil, a 126p bio je pristupačan i jeftin. Peglica se u Poljskoj nakon uplate dugo čekala i osvojila Poljsku.
I na našim cestama peglica je bila popularna, fićo se prestao proizvoditi 1985, a naslijedila ga je peglica. Posljednjih godina rijetko se viđa na našim ulicama.