U svijetu bogatstva, titula najbogatijeg čovjeka na planeti mijenja vlasnika. Nakon dugog razdoblja dominacije Elona Muska, na sam vrh Forbesove ljestvice popeo se Larry Ellison, suosnivač softverskog giganta Oraclea. S 81 godinom i impresivnom imovinom od 393 milijarde dolara, Ellison ne privlači pažnju samo svojim poslovnim potezima, već i jednom drugom, manje poznatom, strasti: ljubavlju prema ekskluzivnim automobilima.
Ključ Ellisonovog nedavnog strelovitog financijskog upona leži u spektakularnom usponu vrijednosti dionica Oraclea. Tvrtka je potpisala niz višemilijunskih strateških ugovora u sektoru umjetne inteligencije, što je potaknulo nevjerojatan rast i približilo kompaniju tržišnoj kapitalizaciji od bilijun dolara. S obzirom na to da Ellison posjeduje nevjerojatnih 41 posto kompanije, ovaj uspon direktno ga je katapultirao na poziciju koju dugo nije bilo moguće doseći.
No, iza Ellisonovog svijeta brojki i kodova pažnju plijeni njegova impresivna kolekcija automobila vrijednih preko 30 milijuna eura, koja nije samo skupina luksuznih vozila, već i personalizirani muzej inženjerstva, dizajna i ekskluzivnosti. Neki od istaknutijih modela su McLaren F1, Lamborghini Veneno, Ferrari Enzo i Testarossa, Pininfarina Sergio, LEXUS LFA...
Među brojnim primjercima iz snova, jedan model posebno se izdvaja – i to ne po cijeni, već po sentimentalnoj vrijednosti. Riječ je o Hondi (u SAD-u Acuri NSX) prve generacije, japanskom sportskom automobilu koji je Ellisona toliko oduševio da ga je pretvorio u svojevrsni "diplomatski" dar.
Ellison je tako razvio jedinstvenu tradiciju: više od desetljeća redovito je nabavljao nekoliko primjeraka Acure NSX svake godine. No, nije ih kupovao za vlastitu kolekciju, već kako bi ih darivao svojim najbližim prijateljima i kolegama, među kojima su bili i mnogi visoki rukovoditelji Oraclea. Ova naizgled ekstravagantna navika ima svoje korijene u vrlo osobnom razočaranju.
Naime, prema Mikeu Wilsonu, autoru knjige Razlika između Boga i Larryja Ellisona, tajkun se naizgled odlučio distancirati od Ferrarija, marke s kojom je imao nekoliko neugodnih iskustava, uključujući i neočekivane požare u vožnji. Nakon što je zadržao samo svoju Testarossu, Ellison je prvi put isprobao Hondu NSX 1996. godine – i bio je potpuno opčinjen, piše El Pais.
Auto ga je impresionirao svojom savršenom ravnotežom: vrhunskim performansama i izuzetnom pouzdanošću koja je bila rijetkost u tom segmentu te prepoznatljivim, agilnim dizajnom. Od tog trenutka, NSX je postao njegov omiljeni automobil, simbol inženjerske izvrsnosti koja je nadmašila i najelitnije europske brendove u njegovim očima...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....