Luksuzni automobili smatraju se simbolom bogatstva, a ako se radi o klasicima, oni puno govore i o vašem stilu. No luksuzni auti su također poznati po tome da nevjerojatno brzo gube vrijednost. Gubitak vrijednosti može ih učiniti iznenađujuće dostupnima onima koji si ih ne mogu priuštiti po punoj cijeni, i to baš u trenutku kada bi im vrijednost mogla početi ponovo rasti zbog približavanja statusu klasika. Međutim, ono što izgleda kao odlična ponuda može se brzo pretvoriti u rupu bez dna za vaš novčanik. Ovaj Bentley je vrlo dobar primjer za to.
Ovaj Bentley Azure iz 1996. godine je kabriolet koji je prešao samo oko 70.000 km te je vizualno u odličnom stanju. Ispod haube ima 6,75-litreni V8 motor s turbopunjačem koji je, kada je bio nov, razvijao 390 KS. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem četverostupanjskog automatskog mjenjača, što ovom luksuznom kabrioletu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za vrlo dobrih 6,5 sekundi.
Za auto je prodavatelj tražio minimalno 25.550 (oko 22.600 eura) dolara na aukciji Cars and Bids. Taj iznos je otprilike na razini cijene skromnijeg Volkswagen Pola na našem tržištu, gradskog modela koji košta od 17.900 do 31.105 eura, ovisno o izvedbi. Međutim, ovaj Bentley ipak nije prodan na aukciji jer kupci nisu bili spremni platiti toliko.
Zašto je tako, otkriva dokumentacija iz servisa koja je bila priložena uz oglas. Iako nije previše skup za kupnju, ovaj auto je izuzetno skup za održavanje, tako da je u prošlih desetak godina vlasnik na servise potrošio vrtoglavih 50.364 dolara (oko 44.700 eura). Ogroman iznos pokriva 18 posjeta servisnom centru F Imports & Exotics između listopada 2014. i svibnja 2025. Najskuplji servis koštao je čak 12.097 dolara (oko 10.700 eura) 2019. godine, a uključivao popravke kočnica, turbopunjača, hladnjaka i klima uređaja.
Naravno, svakome tko vozi automobil čija je originalna preporučena maloprodajna cijena bila oko 250.000 eura 1996. godine, kao ovom Bentleyu, vjerojatno to nije neki trošak. Ali ako mislite da ga je pametno kupiti po cijeni gradskog auta gotovo 30 godina kasnije i održavati ga sa sličnim budžetom, jako se varate.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....