Jedna od najbizarnijih transakcija u automobilskoj povijesti odigrala se nedavno u jednoj Ineosovoj prodavaonici automobila na Floridi. Vlasnik Ferrarija F40, jednog od najlegendarnijih superautomobila ikada proizvedenih, ušetao je u salon i odlučio ga zamijeniti za novi Ineos Grenadier Station Wagon, što je prodavače ostavilo u čudu.
Prema riječima Georgea Ratcliffea, predsjednika Ineos Automotivea za Sjevernu i Južnu Ameriku, djelatnik salona odmah je kontaktirao direktora salona, koji je dao jasnu uputu: "Uzmi ga i odmah prodaj." I doista, samo dan kasnije F40 je promijenio vlasnika za 2,5 milijuna dolara. Većina tog iznosa otišla je bivšem vlasniku, ali je ova transakcija i trgovcu donijela “određenu zaradu”, kako je službeno potvrđeno.
Što je točno motiviralo vlasnika da legendarni kolekcionarski Ferrari zamijeni za kockasti SUV čija je najveća brzina 160 km/h, i koji u SAD-u košta od oko 70.000 dolara (oko 60.000 eura), ostaje misterij. Prema izvještaju Newsweeka, vlasnik Grenadiera namjerava ga koristiti na svojoj farmi, no ostaje pitanje je li ga na ovu odluku potaknula praktičnost, financijska potreba ili jednostavno želja za promjenom.
Ferrari F40 se proizvodio između 1987. i 1992., a izvorno je trebao biti limitiran na oko 400 primjeraka. No, zbog velike potražnje izrađeno ih je približno 1300. Ipak, unatoč relativno velikom broju proizvedenih, današnja tržišna vrijednost F40 kreće se između 2 i 4 milijuna eura. Cijenjen je ne samo zbog performansi, već i zbog činjenice da se smatra posljednjim pravim Ferrarijevim superautomobilom bez elektroničkih pomagala, stvorenim u eri kada su snaga motora i vozačka vještina bile glavne karte na stolu.
Ineos Grenadier, s druge strane, moderni je terenac nadahnut originalnim Land Rover Defenderom, razvijen s ciljem da ponudi maksimalnu robusnost i mehaničku jednostavnost za vožnju u najtežim uvjetima. Iako mu performanse na asfaltu nisu prioritet, izdržljivost i terenske sposobnosti čine ga atraktivnim za kupce koji traže pouzdano radno vozilo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....