NISU UGLEDALI SVJETLO DANA

TOP 10 KONCEPTNIH VW GOLFOVA koji nikad nisu doživjeli serijsku proizvodnju

Car

 

Volkswagen Golf svakako je jedan od najpopularnijih automobila na tržištu, a kod gotovo da ima status božanstva. Na tržištu se nalazi od 1974. godine kada je predstavljena prva generacija, a do danas je na tržište plasirano 7 generacija. Naravno, u tom razdoblju bilo je dosta vremena za različite konceptne verzije koje nisu doživjele serijsku proizvodnju. Neki će reći sva sreća, a neki će žaliti što nisu mogli nabaviti spomenute primjerke. Pa krenimo redom:

2007 VW GOLF GTI W12 650

VW
 

Prvi na listi je monstruozni koncept koji iza prednjih sjedala skriva 6,0-litreni W12 motor od 650 KS i 750 Nm okretnog momenta. To mu omogućava ubrzanje do stotke od tek 3,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 325 km/h što ga čini najbržim Golfom svih vremena. Ekipa iz Wolfsburga odlučila je proširiti karoseriju, pa GTI W12 650 izgleda poput pravog trkaćeg bolida. Naravno, serijsku proizvodnju nije doživio...

1969 VW EA 276 concept

 

Ovaj model predstavlja "Golf prije Golfa". Naime, još 1969. godine, 5 godina prije predstavljanja prvog Golfa predstavljen je EA 276 s istim prednjim pogonom i zrakom hlađenim boxer motorom koji je kod Golfa zamijenjen vodom hlađenim zbog smanjenja troškova proizvodnje. U svakom slučaju, ovaj model je "utapao put" prvom Golfu.

2015 VW Golf Variant Biturbo Edition concept

Volkswagen Golf SportWagen TDI Biturbo Edition concept
VW
 

Iako su dizelski motori danas na meti zelenih udruga i sve strožih propisa u Europi, oznaka TDI i dalje ima posebno mjesto u srcima VW fanova, posebno na Balkanu. Prije afere Dieselgate pripravnici tvornice u Zwickau dobili su zadatak začiniti stvari sa Golfom wagon. Osim što su se odlučili na dvobojnu karoseriju i dvobojnu unutrašnjost, ispod poklopca su odlučili ugraditi biturbo dizelskim 2,0-litrenim četverocilindrašem iz Passata BiTDI. Uz snagu od 239 KS i 500 Nm okretnog momenta koji se prenose putem 4Motion pogona na sve kotače, ovaj konceptni dizelski karavan vjerojatno bi posramio i GTD...

2005 VW Golf GTE Sport concept

VW
 

Golf koji baš i ne izgleda kao golf. Futuristični Golf GTE Sport kombinira klasični motor sa elektro motorima te ukupno broji 400 KS. Uz električni pogon može prevaliti do 50 kilometara. Vrata ovog hibrida otvaraju se prema gore kao na Lamborghinijevim modelima. Prema navodima proizvođača, ovaj koncept koji također nije doživio serijsku proizvodnju sposoban je juriti do 280 km/h.

2014 VW Golf GTI Roadster Vision Gran Turismo concept

VW
 

Dizajniran za potrebe računalne igrice Gran Turismo 6, ovaj kabriolet s dva sjedala proizveden je kao konceptni primjerak. Za pogon se brine V6 motor snage 503 KS, a debitirao je na Wörtherseeu 2014. godine.

2016 VW Golf R Variant Performance 35 concept

VW
 

Zvijezda salona na Wörtherseeu prošle godine djelo je pripravnika tvornice u Sachsenu. Oni su odlučili karavansku izvedbu Golfa R lakirati u kombinaciju crvene i sive boje, a motor je pojačan na 350 KS. Unutrašnjost je također doživjela promjene, a ističe se zvjezdani krov nalik onome na Rolls Royce modelima...

2013 VW Golf Design Vision GTI concept

VW
 

Ovaj "hardcore" Golf s pogonom na sve kotače, ogoljenom unutrašnjošću i biturbo VR6 motorom proizveden je za trkaću stazu Design Vision GTI ima isti međuosovinski razmak kao običan Golf 7, ali je zato širi, kraći i niži. Snagu od 500 KS prenosi na sva četiri kotača, a navodno može pojuriti do 300 km/h.

2015 VW Golf GTI Supersport Vision Gran Turismo

VW
 

I ovaj model napravljen je za potrebe računalna igre Gran Turismo 6. Kao i mnogi koncepti, ističe se ogromnim kotačima i futurističnim dizajnom. Supersport Vision Gran Turismo pogoni poznati VR6 motor, a u teoriji bi trebao postizati 300 km/h...

2007 VW Golf Variant RaVe 270 concept

VW
 

Ovaj model kombinira motor iz modela GTI s pogonom na sve kotače iz modela R32 čime postaje pravi "all-rounder". Predstavljen prije 10 godina na Wörtherseeu, isticao se sa 1400 watta snažnim glazbenim sustavom...

2014 VW Golf R400 concept

VW
 

Model koji smo zapravo stvarno trebali gledati na cesti je R400. Riječ je o konceptu koji bi vrlo vjerojatno bio odobren da u tom trenutku nije počela afera Dieselgate. Spominjala se snaga od čak 420 KS, tako da bi R400 vjerojatno postao predvodnik klase hot-hatcheva...Ipak, zbog situacije sa dizelima ostaje zapisan samo kao još jedan koncept koji nije doživio serijsku proizvodnju...

Izdvajamo

Iz drugih medija