Toyota je u kratkom vremenu uspjela na tržište izbaciti bogatu, raznoliku liniju gospodarskih vozila - dostavni i putnički modeli Proace dostupni su u tri osnovne veličine, te u nebrojenim podvarijantama i izvedbama sa širokom ponudom pogonskih opcija, uključujući i električne, a zgodan dodatak ponudi je novi pick-up Hilux.
Ima se tako što birati, no svi kojima uspješnost poslovanja ovisi o učinku i pouzdanosti voznog parka, dobro znaju da kvalitetnu ponudu ne čini samo proizvod, već cjelokupan paket usluga koji dolazi uz njega, počevši od financiranja kupnje, preko održavanja, pa sve do sveobuhvatnih jamstava.
A upravo to je ono što Toyotinu ponudu čini jedinstvenom.
Tako Toyotin financijski servis Tsusho, osim klasičnog financijskog leasinga i opcija plaćanja u dvije ili tri rate, nudi i Trade Cycle Managementa (TCM), kojom se putem leasinga otplaćuje stvarni gubitak tržišne vrijednosti vozila, te nakon isteka ugovora klijent može postojeće vozilo na jednostavan način zamijeniti novim, bez dodatnih financijskih napora.
Kupcima posebno zanimljiv može biti Toyota easy, financijski leasing s niskom mjesečnom ratom i povećanim iznosom posljednje, tzv “balon rate”, pri kojoj klijent po isteku ugovora postaje vlasnikom vozila i samostalno odlučuje što će s njim učiniti.
Tu je i klasični operativni leasing s fiksnom ratom, posebno atraktivan poslovnim korisnicima te ‘Full-service leasing’, pri kojem klijent tijekom trajanja ugovora o leasingu, osim fiksne nepromjenjive rate za vozilo, ima zajamčenu i fiksnu cijenu za sve uključene i dodatne ugovorene usluge, poput guma te redovnog i proširenog održavanja.
Samouvjerenost Toyota pokazuje i jamstvom, koje se uz redovno održavanje može razvući sve do 10 godina ili 200.000 km, ovisno što se prvo ispuni, a tu je i 24-satna pomoć na cesti u zemlji i inozemstvu.
Uz paket Toyota Professional Service moguća je i rezervacije zamjenskog kombi vozila, a raspoložive su i brojne opcije osiguranja prilagođene potrebama klijenta. Na broju su tako svi sastojci za dugotrajan i uspješan suživot s vašim Toyotinim lakim gospodarskim vozilima.
Toyota Proace City - Dvostruka uloga i korist za vlasnika
Proace City najmanji je model u Toyotinoj ponudi gospodarskih vozila, no u svojoj je dvostrukoj ulozi nevjerojatno svestran. Naime, primarno laki dostavnjak uz dodatak Verso pretvara se u obiteljski jednovolumen. Obje izvedbe krase praktična klizna bočna vrata i obje su raspoložive s dva međuosovinska razmaka. Duži se proteže na gotovo tri metra, što donosi raskošnu ponudu prostora u unutrašnjosti, bilo za teret, bilo za putnike.
Svestrana je i ponuda pogonskih agregata, od 1,2-litrenog benzinca sa 110 KS, preko 1,5-litrenog dizelaša sa 102 ili 130 KS (potonji dostupan i sa 8-stupanjskom automatikom), pa sve do potpuno električne verzije snage 100 kW (136 KS). Vozna svojstva bliska su putničkom vozilu, jednako kao i razina serijski ugrađenih sigurnosnih dodataka.
Dodaju li se tome dvije razine serijske opreme i dostupne opcije, malo će koja želja ostati neispunjena.
Toyota Proace - Zlatna sredina za prijevoz robe i putnika
Proace, slično kao njegov manji brat City, igra dvostruku ulogu – dostupan je kao dostavnjak ili uz dodatak Verso kao prostrani shuttle – no sve diže na razinu više. I ovdje su na raspolaganju dvije dužine karoserije, no obje imaju jednak međuosovinski razmak od 3,175 m, a razlikuju se po duljini stražnjeg prevjesa. Već ‘kratki’ Proace ukupno mjeri gotovo 5 metara, dok produžena verzija dodaje još 35 cm korisnog prostora.
U konačnici, to donosi više od 4,5 kubnih metara tovarnog volumena u dužoj teretnoj verziji sa samo prednjim redom sjedala, dok putnički Verso, ovisno o konfiguraciji, razini opreme i traženom komforu za putnike, nudi između 6 i 9 sjedećih mjesta, raspoređenih u tri reda.
Ponuda pogonskih agregata započinje s 1,5-litrenim dizelašem sa 120 KS (dostupnim samo u teretnoj verziji od 24.172 € + PDV), a nastavlja se većim 2,0-litrenim u dvije izvedbe sa 144 ili 180 KS, u slabijoj sa 6-stupanjskim ručnim, a u snažnijoj sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Kupac može odabrati i električni pogon snage 100 kW, a odaberete li veću bateriju (raspoloživi kapaciteti su 50 i 75 kWh), doseg u gradskoj vožnji može premašiti 420 km.
Toyota Hilux - Za posao i avanture vikendom
Toyotin pick-up ne treba posebno predstavljati. Opjevane robusnosti i izdržljivosti u svojem aktualnom izdanju podjednako se dobro snalazi kao ‘radni konj’ ili partner za terenske avanture, a moći ćete s njim i u večernji izlazak.
Naravno, sve ovisi o tome koju varijantu odaberete, a njih je uistinu mnogo: tri karoserijske izvedbe, koje se razlikuju po prostranosti kabine, odnosno duljini sanduka, pet razina opreme, dva blago-hibridna (48V) dizelska motora – 2,4-litreni sa 110 kW (150 KS) i 2,8-litreni sa 150 kW (204 KS) i čak 500 Nm okretnog momenta – ručni ili automatski mjenjač, opcijski pogon na sva četiri kotača...
Uz tonu nosivosti i mogućnost vuče prikolice mase do 3,5 tona mogućnosti su nebrojene, a u bogatije opremljenim izdanjima udobnost u unutrašnjosti usporediva je s putničkim autom. Nudi se od 49.050 eura.
Toyota Proace Max - Svestrani teškaš za sve zadatke
Proace Max je najveći model u ponudi i nudi se u izvedbama koje pokrivaju najrazličitije potrebe; od uobičajenog furgona s jednim ili dva reda sjedala, preko šasije s jednostrukom ili dvostrukom kabinom, pa sve do sandučara s preklopivim stranicama, a po želji stiže čak i kao kiper. Pritom su dostupne različite duljine, međuosovinski razmaci i čak tri visine.
Sve dostupne kombinacije gotovo je nemoguće pobrojati, no svatko tko traži dostavnjak dopuštene ukupne mase do 3,5 tona zasigurno će naći odgovarajuću izvedbu.
Širok je i izbor pogonskih opcija - 2,2-litreni dizelaš dostupan je u izvedbama sa 120, 140 i 180 KS, bilo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili sa 8-stupanjskim automatikom, a na raspolaganju je i potpuno električna verzija s baterijom kapaciteta 110 kWh.
Pritom vozač uživa puni komfor zahvaljujući sjajnoj ergonomiji i bogatoj opremi. Uz posebnu ponudu furgon u izvedbi L3H2 dostupan je već za 25.900 eura + PDV.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Toyotom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....