Dugoročni najam

Hrvatski auto godine Renault Rafale već od 499 eura u ponudi Moove On. Može i u kriptovalutama!

Prostrani francuski coupé SUV zajednički pokreću 1,2-litreni turbobenzinac i elektromotor s ukupno 200 KS, a troši svega 5,2 litre
Prostrani francuski coupé SUV zajednički pokreću 1,2-litreni turbobenzinac i elektromotor s ukupno 200 KS, a troši svega 5,2 litre

Čak 30.000 naših čitatelja, zajedno s članovima žirija specijaliziranih novinara i stručnjaka, odabralo je potkraj prošle godine Renault Rafale za automobil godine u HrvatskojCroauto 2024. Ni pola godine kasnije stigao je u ponudu tvrtke Moove On, specijalizirane za dugoročni najam automobila, uz mjesečnu ratu već od 499 eura. Zvuči primamljivo? Požurite, jer broj vozila je ograničen (više na linku).

Renault se novim Rafaleom, čije ime označava nalet ili iznenadni udar vjetra i dijeli ga sa novim višenamjenskim borbenim zrakoplovom u sastavu Hrvatskog ratnog zrakoplovstva, vratili u posljednjih godina u Europi sve popularniji tržišni segment D-SUV.

Rafale je coupé SUV, koji se protegnuo na ponosni 4,71 metar, uz tri centimetra niži krov (161 cm) i čak četiri centimetra širi trag kotača (163 cm) u odnosu na obični SUV Espace. I zahvaljujući oštrim linijama, ali i detaljima poput prednje maske od minijaturnih rombova, izgleda spektakularno, pogotovo u plavoj boji Alpine i s aluminijskim naplacima od 20 cola.

Unutrašnjost, pak, s digitalnom instrumentnom pločom, ručicom mjenjača iza gotovo četvrtastog upravljača i središnjim pretincem s ručicom kao u zrakoplovima, već poznajemo još od 2022. i električnog Meganea E-Tech. Uz osovine razmaknute čak 2,74 metra, mjesta ima u izobilju, i to ne samo sprijeda nego i straga (i za koljena i za glavu), a tijesno nije ni u prtljažniku od 532 litre (litij-ionska baterija ugrađena je ispod prednjih sjedala).

Sve odiše luksuzom, od umjetnom kožom i recikliranom plastikom presvučenih sjedala, vrata, upravljača, središnjeg tunela... Čak i unutrašnje strane pretinaca u vratima. Isto vrijedi i za mliječni panoramski krov bez rolete i detalje poput šavova u bojama francuske trobojnice ili naslona sjedala sa svjetlećim slovom A kao Alpine.

Rafale je puni hibrid, što znači da ga zajednički pokreću 1,2-litreni turbobenzinac od 131 KS i elektromotor od daljnjih 69 KS, odnosno ukupno 200 KS. Automobil se, naime, uglavnom kreće uz pomoć elektromotora, a samo pod opterećenjem ili kad se posve isprazni baterija pridružuje mu se i benzinac, a i to uz pomoć drugog elektromotora od 25 KS.

Unatoč duljini od 4,71 metra, Rafale se u gradu osjeća kao kod kuće zahvaljujući prije svega upravljanju na sva četiri kotača – polukružno se okrene između dva rubnjaka udaljena svega 10,4 metra. Kao Clio! I troši svega 5,2 litre, pa s jednim spremnikom prijeđe čak 1100 kilometara. I to gotovo u potpunoj tišini.

Na otvorenoj cesti potrošnja pada na još nižih 4,8 litara. Pritom je i vraški brz zahvaljujući široko razmaknutim kotačima, stražnjem multlinku i niskom težištu. Nije, također, stranac ni u lijevoj traci autoceste, iako je krajnja brzina elektronički ograničena na 180 km/h.

Rafale je, kao što smo već spomenuli, u ponudi tvrtke Moove On uz mjesečnu ratu već od 499 eura. Moove On nije ni rent-a-car, ni leasing, već tvrtka specijalizirana za dugoročni najam u trajanju od najmanje jedne, pa sve do pet godina i najviše 200.000 kilometara.

Prednost? U iznos mjesečne rate uključeno je financiranje vozila, redovno i prošireno održavanje, obvezno i kasko osiguranje, tehnički pregled i registracija, protupožarni aparat s atestom, gume (uključujući sezonske zamjene i skladištenje), Moove On asistencija - pomoć na cesti 0-24h u cijeloj Europi, zamjensko vozilo... Nema, dakle, skrivenih troškova ili iznenađenja. Klijenti plaćaju samo gorivo.

U akciji za Renault Rafale je za isporuku odmah spremnih devet automobila, koji se međusovno razlikuju bojama i opremom, a rate mjesečnog najma kreću se od 499 eura za opremu Techno do najviše 581 euro za najbogatiju opremu Esprit Alpine.

Mjesečna rata odnosi se na među klijentima najtraženiji najam u trajanju od četiri godine, uz 20 posto učešća – što u slučaju Rafalea iznosi oko 7000 eura - i plaća se jednokratno prilikom sklapanja ugovora o najmu te godišnju kilometražu od 20.000 kilometara. Više detalja o samoj ponudi pronaći ćete na linku.

MooveOn je prvi na našem tržištu dugoročnog najma uveo plaćanje kriptovalutama, a izuzetak nije ni nova akcija za Rafale, pa je mjesečne rate u suradnji s tvrtkom Electrocoin i njihovim sustavom PayCek moguće plaćati i s čak 13 kriptovaluta, od Bitcointa i Ethereuma do Solane i Daija.

Cjelokupnu ponudu dugoročnog najma tvrtke Moove On pronaći ćete na linku.

Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Moove On

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 06:37