TEST RABLJENOG

CITROËN C2 Kao stvoren za poletarce

Okretan u vožnji, štedljiv i ne traži skupo održavanje - nasljednik Saxa savršen izbor za mlade vozače
Okretan u vožnji, štedljiv i ne traži skupo održavanje - nasljednik Saxa savršen izbor za mlade vozače

Na prvu, Citroen C2 idealan je rabljeni. Još uvijek izgleda svježe, nema nasljednika, a na tržištu je dovoljno dugo da mu cijena padne na tridesetak tisuća kuna. Naravno, riječ je o primjercima sa stotinjak tisuća kilometara i klimom, koji su kao novi stajali i trostruko više. Osim toga, C2 je za razliku od većeg C3 imun na sitne iritirajuće kvarove i klepetanje plastika u unutrašnjosti.

U nas su se najviše prodavali 1.1 sa 61 KS te 1,6-litreni VTR sa 110 KS. To su ujedno i najbolji i najgori Citroen C2 kojeg možete kupiti ako ih gledamo kroz prizmu troškova. Model VTR svakako je atraktivniji, ali će vas njegova egzotična dimenzija guma 195/45 R16 kod vulkanizera doslovce izuti iz cipela. Doduše, niski pragovi i aluminijski kotači koji dolaze uz taj paket opreme te uz VTS, izgledaju neodoljivo. Vlasnici modela VTR uglavnom imaju drugi set zimskih kotača (poput ovog), jer nabavka niskoprofilnih zimskih guma za 16-colne aluminijske kotače nije nimalo lak posao.

S druge strane, na 15-colnim kotačima je udobnija vožnja. Model VTR vozi oštro, sjajno mijenja smjer, mrzi ležeće policajce, a voli dobro asfaltirane zavoje. Na sve ćete se priviknuti, no rad automatiziranog mjenjača bacat će vas u očaj, a bio je jedini izbor na modelu VTR. Prebacuje sporo, i k tome brzo troši spojku. Izmjena svakih 60.000 km nije pravilo, ali je vrlo česta na primjercima voženim isključivo u gradu.

Maleni 1,1-litreni C2 nemoćan je na autocesti i dobar u gradu, ali takvi primjerci često nemaju klimu i unutrašnjost im izgleda siromašnije. Usto, performanse motora sa 61 KS i 110 KS ne mogu se usporediti, ali je zato potrošnja u gradu niža za jednu litru. Ručni mjenjač radi sasvim pristojno. Slobodno se može razmotriti i benzinac 1.4, no treba imati na umu da troši kao 1.6, a vuče mrvicu bolje od 1.1. Predmet čežnje je 1.4 HDI - rijetki su i cijenjeni, jer piju svega 5 litara u gradu, a iako ne zvuče uglađeno i prilično su bučni, nisu skloni kvarovima.

Izbor za dušu svakako je papreni 1.6 VTS. On stiže s ručnim mjenjačem i ima 125 KS. Platit ćete malo manje od 40.000 kuna i jedva se spustiti ispod 10 litara u gradu. Maleni 1.4 HDI je izdržljiv, ali toliko ih je malo i s uglavnom puno kilometara da ih je teško ozbiljnije razmatrati. Najbolje je naći jednostavan i pouzdan benzinac 1,1 s klimom, uglavnom imunom na skupe kvarove. A to vrijedi zlata, jer Citroen C2 prema JD Poweru ipak nije najpouzdaniji na svijetu.

TEHNIČKI PODACI

C2 VTR

Kilometraža 81.000 km

Motor benzinski, 4 cil.

Obujam 1587 ccm

Snaga 80 kW/110KS pri 5800 o/min

Moment 147 Nm pri 4000 o/min

Mjenjač Automatizirani, 5 stupnjeva

Dimenzije 366 x 166 x 146 cm

Osovinski razmak 232 cm

Težina 1030 kg

Prtljažnik 193-879 litara

Najveća brzina 195 km/h

Ubrzanje 11,9 sekundi

Potrošnja 6,3 l/100 km

Godina proizvodnje 2005.

Cijena 30.000 kuna

Model 2003. -2008.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2025 18:01