BMW serije 5, predstavljen 1972. godine, jedan je od najomiljenijih modela marke iz Bavarske. Sada silazi s proizvodne trake u svojoj osmoj generaciji od 2024. godine. Izbor rabljenih automobila sukladno tome je velik. Dobro održavana Serija 5 šeste generacije (F10, 2010. do 2016.) i dalje je vrlo tražena. Još poželjnija je i, naravno, odgovarajuće skuplja sedma generacija G30, koja se pojavila 2017. godine, kao i karavan G31.
Stariji dizelski modeli dostupni su za manje novca - iako s Euro 5 standardom emisija. BMW serije 5 koji se nude na prodaju po nižoj cijeni često su u lošem stanju i rezultiraju skupim posjetima radionicama. Prema statistikama kvarova ADAC-a za 2025. godinu, BMW serije 5 je među najpouzdanijim modelima starosti između tri i deset godina.
Turbobenzinski 520i (184 KS/135 kW) i dizelski 520d i 525d (190 KS/140 kW i 231 KS/170 kW) često se nude kao rabljeni. Ovi motori su snažni, profinjeni i nude ugodno nisku potrošnju goriva. Redni šesterocilindrični motori zatim prelaze u najvišu kategoriju, sve do M5 s do 625 KS (460 kW). Plug-in hibrid već je bio dostupan u prethodnoj generaciji iz 2011., BMW ActiveHybrid 5 (340 KS/250 kW). Rabljeni plug-in modeli BMW serije 5 postaju sve češći u sedmoj generaciji.
Za BMW serije 5 dostupne su, ili su bile, tri varijante: uz limuzinu, tu je i Touring (zapremnina prtljažnika: od 570 do 1700 litara). Godine 2010. u ponudu je dodan kupe s pet vrata nazvan Serija 5 Gran Turismo (GT), s velikim vratima prtljažnika i puno prostora straga. Ovaj BMW je relativno rijetko naći rabljen.
Od promjene modela 2017. godine, nasljednik serije 5 GT naziva se Serija 6 Gran Turismo. BMW nudi vrhunsku kvalitetu u ovoj klasi. Za opremanje unutrašnjosti koristili su se samo najbolji materijali, poput visokokvalitetnih kožnih presvlaka i plastike otporne na ogrebotine. Čak i nakon godina korištenja, unutrašnjost dobro održavanog BMW-a serije 5 i dalje izgleda svježe, bez ikakvog škripanja ili pojave ‘cvrčaka‘. Čak su i tepisi izdržljivi i dugotrajni. Bavarski model od svoje pete generacije ima opsežne sigurnosne značajke.
Mnogi rabljeni automobili mlađih generacija također dolaze s korisnim sustavima asistencije. Oni su podigli cijenu kad su bili novi, ali to gotovo nije važno kod rabljenog BMW-a serije 5. Prilično mekan standardni ovjes serije 5 često ustupa mjesto čvršćem M opcijskom ovjesu, koji obično i dalje pruža glatku vožnju i bez problema upija manje neravnine.
Međutim, stabilnost na ravnom nije uvijek jača strana BMW-a serije 5. Kod kupnje BMW-a serije 5 ne treba možda tražiti najpovoljniji primjerak, već onaj koji je u najboljem stanju. BMW i kao rabljen nikad nije jeftin i dobro drži cijenu, a očuvaniji primjerci pokazuju kako su ih tretirali bivši vlasnici i češće su bolji izbor, pa makar bili koju ‘tisućicu‘ skuplji od onih koji se nude ispod cijene. Cijene u domaćim oglasima, ovisno o stanju, godištu, opremi i motorizaciji, kreću se od 16.000 do 70.000 eura...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....