BOLJA REAKCIJA NA GAS

TEHNIKA: PEDALBOX ZA BRŽU REAKCIJU i ubrzanje ne treba uvijek imati više snage

Riječ je o plug & play modulu koji se spaja na postojeći konektor na papučici gasa, ima četiri programa rada, a glavna mu je funkcija da poboljšava reakciju gasa bez povećanja snage. U praksi ostavlja jako dobar dojam
 Ivan Lacković

Bez obzira radilo se o situaciji kada mu, primjerice, za pretjecanje treba hitra reakcija automobila ili kada se jednostavno za upravljačem poželi malo više zabaviti, malo se koji vozač nikada nije našao u situaciji da poželi brži odaziv na pritisak papučice gasa. Spadate li i vi među takve, jednostavno, praktično i prilično dostupno rješenje nudi PedalBox. Riječ je o plug & play modulu koji se spaja na postojeći konektor na papučici gasa, i ima četiri programa rada, a glavna mu je funkcija da poboljšava reakciju gasa uklanjanjem kašnjenja u samoj akceleraciji vozila. Dakle, ne mijenja raspoloživu snagu motora, nego skraćuje vrijeme koje je potrebno da bi se ona mogla iskoristiti...

Ivan Lacković

Dostupan je za praktički sve suvremene automobile, a mi smo njegovo djelovanje imali prilike isprobati na dva različita, suštinski suprotna automobila, BMW-u Serije 5 sa 184 KS i Opelu Combu u putničko-dostavnoj izvedbi sa 105 KS. I razlika je u oba slučaja itekako primjetna, i to u svim raspoloživim modovima odnosno kombinacijama: zahvaljujući činjenici da se u svakom programu može dodatno podešavati intenzitet rada, korisniku je na raspolaganju više od deset razina ubrzavanja.

Ivan Lacković

Za početak su dovoljna već i osnovna četiri: osim osnovnog Stocka (bijela dioda), kod kojega se zadržava originalni tvornički odaziv na gas, tu su još i City (zelena) koji je prilagođen vožnji u gradskom prometu i na skliskim podlogama, Sport (narančasta) koji osjetno podiže dinamiku odaziva i nama se u praksi pokazao vjerojatno najugodnijim za upotrebu u različitim situacijama te Sport+ (crvena), kod kojega je odaziv na gas silovit, nerijetko i dosta agresivan. Kod njega, primjerice, doista nije loše smanjiti intenzitet...

Ivan Lacković

Sve u svemu, prvi dojam je jako dobar. Tko ne želi klasični tuning ili ne treba više KS, nego bi volio imati samo malo bolji odaziv na gasa, Pedalbox se čini dobrim rješenjem, tim više što ugradnja, kako kažu u Elektromediji, ne utječe na tvorničko jamstvo i brzo i lako se postavlja na automobil ili skida s njega. Tvornički konektor skida se s papučice gasa, a zatim se putem običnog tzv. T- konektora sprovede kroz PedalBox i vrati natrag na papučicu gasa. I to je sve, dakle zahvat se obavlja bez ikakvih nasilnih intervencija, rezanja kablova, bušenja.

Ivan Lacković

Osim klasičnog izdanja kakvo smo isprobali na BMW-u i Opelu, PedalBox se može naručiti i u izdanju s upravljanjem putem aplikacije za pametne telefone. Zgodno i u svakom slučaju u skladu s trendovima, no za neke funkcije u automobilu nama se ipak čini da je možda bolje zadržati klasičnu fizičku tipku umjesto touch screena ili aplikacije. Osim u samom korištenju, u tom slučaju razlika postoji i u cijeni jer je takva izvedba ipak i nešto skuplja od ove klasične, koja se na hrvatskom tržištu cijeni 1850 kuna.

Ivan Lacković

Ukratko

Tko ne želi klasični tuning ili ne treba više KS, nego bi volio imati samo malo bolji odaziv na gasa, Pedalbox se čini vrlo dobrim rješenjem jer se brzo i lako postavlja na automobil. Osim klasičnog izdanja kod kojega se modovi mijenjaju putem tipki na samom modulu, PedalBox se može naručiti i u izdanju s upravljanjem putem aplikacije za pametne telefone

Uz Stock mod kod kojega se zadržava originalni odaziv na gas, tu su još i City koji je prilagođen vožnji u gradu i na skliskim podlogama, Sport koji osjetno podiže dinamiku odaziva te Sport+ s maksimalnim učinkom. Zahvaljujući činjenici da se u svakom programu može dodatno podešavati intenzitet rada, korisniku je na raspolaganju više od deset razina ubrzavanja

Mijenja li PedalBox potrošnju? Sam po sebi ne, jer brzina reakcije ne povećava količinu goriva ubačenog u motor. Sve će dakle opet ovisiti o ponašanju vozača

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. ožujak 2024 11:53