Unatoč velikom uspjehu s izvornim Sorentom, taj je model s vremenom postao svojevrstan automobilski dinosaur, odnosno model koji je konkurencija odavno pretekla i koji je posljednjih godina na tržištu žudio za nasljednikom. U usporedbi s njim, novi je Sorento ekvivalent NASA-ine letjelice.
Ogroman moment
Moderan dizajn, neovisan ovjes, napredan pogon na sve kotače i pohvalan interijer samo su neke od vrlina Kijina velikog SUV-a koje mu jamče uspjeh u Europi, ali i u Hrvatskoj.
S obzirom na to da se Sorento zasad nudi samo s jednim benzincem i dizelašem, nije teško pogoditi da će potonji biti popularniji izbor kod kupaca. Novi 2,2-litreni CRDi turbodizelaš razvija odličnih 197 KS, a u kombinaciji s opcijskim 6-brzinskim automatskim mjenjačem nisu samo performanse dojmljive, već i uglađenost i lakoća vožnje. Ogromnih 445 Nm okretnog momenta brinu se za prvoklasna međuubrzanja, a sve uz razumnu potrošnju goriva od 7,4 litre na 100 km.
Napredniji ovjes
Bilo s prednjim ili 4x4 pogonom, novi Sorento u vožnji je neusporedivo bolji od prethodnika i njegov moderniji, neovisan ovjes pruža visoku razinu udobnosti uz pohvalne vozne osobine. Osnovni dizelski Sorento (2WD) stoji 31.898 eura, a cijena verzije slične testiranoj, sa 4x4 pogonom i automatskim mjenjačem, može se popeti na 36.024, dok najskuplja dizelska verzija stoji 41.250 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....