VOZILI SMO

Captiva 3.2 V6 4x4 - poput skupljeg i razvikanijeg terenca

Prošlog smo tjedna imali priliku voziti najsnažniji Chevroletov model Captive

Korejski SUV koji stječe sve više poklonika na našem tržištu vozili smo na relaciji Vilnius - Riga - Tallinn, a uz testiranje na autocestama, provjerili smo kako se snalazi i u ekstremnim off-road uvjetima.

Odličan na off-roadu

Perjanica ponude pokretana snažnim 3.2-litrenim V6 motorom snage 320 KS na otvorenoj cesti nudi vrlo dobre performanse, a na neasfaltiranim prometnicama dokazuje da nije samo klasični SUV. Naime, Captiva s pogonom na sve kotače i spomenutim V6 motorom na terenu se može uspoređivati sa znatno skupljim i razvikanijim terencima. Unatoč načelno SUV-ovima orijentiranom karakteru, Captiva se vrlo dobro snalazi i na terenima po kojima se mnogi ne bi usudili voziti.

Smjer kretanja brenda

No, ovaj se SUV ipak najbolje snalazi na asfaltu, gdje se ističe i vrlo dobrom udobnošću u vožnji. Perjanica ponude ovog najpoželjnijeg Chevroletova modela nije, nažalost, dostupna na našem tržištu, no ukazuje na smjer kretanja korejskog brenda, koji ovom šesterocilindričnom verzijom očito želi privući kupce prestižnijih marki.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 19:45