Korejski SUV koji stječe sve više poklonika na našem tržištu vozili smo na relaciji Vilnius - Riga - Tallinn, a uz testiranje na autocestama, provjerili smo kako se snalazi i u ekstremnim off-road uvjetima.
Odličan na off-roadu
Perjanica ponude pokretana snažnim 3.2-litrenim V6 motorom snage 320 KS na otvorenoj cesti nudi vrlo dobre performanse, a na neasfaltiranim prometnicama dokazuje da nije samo klasični SUV. Naime, Captiva s pogonom na sve kotače i spomenutim V6 motorom na terenu se može uspoređivati sa znatno skupljim i razvikanijim terencima. Unatoč načelno SUV-ovima orijentiranom karakteru, Captiva se vrlo dobro snalazi i na terenima po kojima se mnogi ne bi usudili voziti.
Smjer kretanja brenda
No, ovaj se SUV ipak najbolje snalazi na asfaltu, gdje se ističe i vrlo dobrom udobnošću u vožnji. Perjanica ponude ovog najpoželjnijeg Chevroletova modela nije, nažalost, dostupna na našem tržištu, no ukazuje na smjer kretanja korejskog brenda, koji ovom šesterocilindričnom verzijom očito želi privući kupce prestižnijih marki.