Hyundai više nema što učiti, oni sada dijele lekcije – zanimljivo, ovu rečenicu nije rekao nekakav korejski PR, nego sam Martin Winterkorn, šef Volkswagena, razgledavajući i30 na salonu u Frankfurtu.
Dobar razlog da se takvoj ocjeni ne smijete, makar bi to prije nekoliko godina bilo neizbježno... A najnoviji razlog za takav stav je model srednje klase i40, na tržištu trenutno prisutan samo u karavanskoj izvedbi (limuzina dolazi početkom 2012.).
U konačnoj, serijskoj izvedbi, premijerno je pokazan ove godine u Ženevi i trebao bi predstavljati prijelomnu točku za Hyundai.
Riječ je o značajnom koraku naprijed u promjeni imidža, a glavni cilj je stvoriti reputaciju koja će Hyundai uvesti u gornji dom europskog tržišta. Ambiciozno? Da. Ali ne i nemoguće...
Dok bi prije samo pet godina usporedba Sonate i VW Passata bila čak i pomalo neukusna, danas svjedočimo karavanu koji kvalitetom izrade i prostranošću hladno stoji uz bok vrhuški srednje klase.
Kamen spoticanja, osim tek dva motora u ponudi (nude se benzinac 1.6 GDI sa 135 KS i dizelaš 1.7 CRDi sa 115 i 136 KS, dok se snažniji dizelaš očekuju naknadno) može biti jedino cijena - osnovna izvedba nudi se za 171.217 kuna, što usprkos bogatoj opremi nije baš diskontan iznos...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....