PRVI TEST

FOTO Hyundai i40 1.7 CRDi iThink: Spreman za klinč sa Passatom&CO

Svojevrsni nasljednik Sonate, zasad dostupan samo u karavanskoj izvedbi, pažnju privlači dopadljivim izgledom, kvalitetnim materijalima te bogatom opremom. Uvjerljivim se pokazuje i najsnažniji dizelaš sa 136 KS, sve dok mu krila ne potkresa troma automatika
 Branimir Hitrec/Elvir Tabaković
Svojevrsni nasljednik Sonate, zasad dostupan samo u karavanskoj izvedbi, pažnju privlači dopadljivim izgledom, kvalitetnim materijalima te bogatom opremom. Uvjerljivim se pokazuje i najsnažniji dizelaš sa 136 KS, sve dok mu krila ne potkresa troma automatika

Hyundai više nema što učiti, oni sada dijele lekcije – zanimljivo, ovu rečenicu nije rekao nekakav korejski PR, nego sam Martin Winterkorn, šef Volkswagena, razgledavajući i30 na salonu u Frankfurtu.

Dobar razlog da se takvoj ocjeni ne smijete, makar bi to prije nekoliko godina bilo neizbježno... A najnoviji razlog za takav stav je model srednje klase i40, na tržištu trenutno prisutan samo u karavanskoj izvedbi (limuzina dolazi početkom 2012.).

U konačnoj, serijskoj izvedbi, premijerno je pokazan ove godine u Ženevi i trebao bi predstavljati prijelomnu točku za Hyundai.

Riječ je o značajnom koraku naprijed u promjeni imidža, a glavni cilj je stvoriti reputaciju koja će Hyundai uvesti u gornji dom europskog tržišta. Ambiciozno? Da. Ali ne i nemoguće...

Dok bi prije samo pet godina usporedba Sonate i VW Passata bila čak i pomalo neukusna, danas svjedočimo karavanu koji kvalitetom izrade i prostranošću hladno stoji uz bok vrhuški srednje klase.

Kamen spoticanja, osim tek dva motora u ponudi (nude se benzinac 1.6 GDI sa 135 KS i dizelaš 1.7 CRDi sa 115 i 136 KS, dok se snažniji dizelaš očekuju naknadno) može biti jedino cijena - osnovna izvedba nudi se za 171.217 kuna, što usprkos bogatoj opremi nije baš diskontan iznos...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2025 11:02