Nakon nevjerojatnog uspjeha sa standardnom, hatchback verzijom Cinquecenta, koja je proizvedena u više od 500 tisuća primjeraka, Fiat je ponudio njegovu kabrioletsku izvedbu ne bi li privukao i kupce koji uživaju u vožnji pod otvorenim nebom. No, novi 500C nije klasični kabriolet, jer ima A, B i C nosače, a platneni, pomični dio krova se proteže od vrha vjetrobranskog do dna stražnjeg stakla.
Dobar motor i mjenjač
Ipak, to je sasvim dovoljno da dobijete dojam vožnje u kabrioletu. Osim krovnog dijela, ostatak Fiatova malog kabrioleta istovjetan je običnoj verziji Cinquecenta, kao i unutrašnjost. Novi 500C nudi se samo s jednim benzincem, 1,4-litrenim četverocilindrašem koji razvija 100 KS. Iako nešto grublji i glasniji od modernijih benzinaca stvorenih po downsizing principu, mali motor ima dovoljno snage za gradsku vožnju te onu otvorenim cestama. Solidnim ubrzanjima pridonosi i dobar ručni mjenjač sa šest brzina.
Jedna oprema i motor
S obzirom na to da 500C ima sva tri krovna nosača, prilično je otporan na uvijanje karoserije i nudi sličnu razinu zabave u vožnji i udobnost kao obična verzija. U kombinaciji s jedinim dostupnim Lounge paketom i jedinim motorom, 500C stoji 18.263 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....