Vanjski dizajn je, poput svih VW-ovih modela, pomalo konzervativan, no i dalje privlačan i zanimljiv. Interijer je izrađen od vrlo kvalitetnih materijala koji se u segmentu gradskih automobila rijetko sreću.
Odličan motor
Ispod poklopca motora skriva se mali, ali ne i slab 1.2 litreni turbobenzinac, koji je klasiËni primjer novog trenda downsizinga, odnosno smanjivanja obujma motora uz poveÊanje snage.
Takav pristup nudi bolje performanse u odnosu na klasične atmosferske motore. Do stotke Polo stiže za respektabilnih 9,7 sekundi, a maksimalna brzina mu iznosi solidnih 190 km/h. No, ono što je još zanimljivije je prosječna potrošnja koja se na testu kretala između pet i sedam litara, što je pohvalan rezultat. Što se tiće voznih osobina, Polo se pokazao kao živahan i zahvalan mali automobil, dok je ovjes u tradicionalnom Volkswagenovom stilu kompaktan i tvrd.
Prihvatljiva cijena
Testni primjerak opremljen je Comforline paketom opreme koji među ostalim sadrži poluautomtski klima-uređaj, električni paket i četiri zračna jastuka. Takva izvedba stajat će vas 13.560 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....