VOZILI SMO

Škoda Citigo: Češka inačica najmanjeg VW blizanca

Volkswagen grupacija je na tržište pustila drugi u nizu od tri najiščekivanija blizanca u svijetu automobila. Led je prije nekoliko mjeseci probio Volkswagen Up, sada je predstavljena Škoda Citigo, a treći tehnološki blizanac Seat Mii službeno će biti predstavljen za dva mjeseca. Budući da spomenuti modeli dijele sve mehaničke dijelove, glavna preokupacija češkog proizvođača bilo je stvaranje vizualnog odmaka od braće. Drugačija maska, svjetla, odbojnik i elementi u interijeru na novoj Škodi djeluju vrlo atraktivno.

Mjesta za četiri osobe

Premijeru na ovom modelu ima i logo češkog proizvođača koji je sada u kromiranom i većem izdanju, a napravljen je na crnoj podlozi. Bez obzira na estetske detalje vanjskog dijela, važne kvalitete nove Škode smještene su u interijeru gdje, unatoč ograničenim gabaritima (356-164-148 cm), mjesta za četiri putnika ima dovoljno. Funkcionalna unutrašnjost upakirana u kockastu karoseriju u ovom se slučaju pokazala kao idealna formula za svakodnevne potrebe.

Premda je želja Čeha bila podređivanje ukusima kupaca, Škoda je odbacila lakiranu prednju armaturu koju nudi Volkswagen Up, čime je izgubljena doza ekskluzivnosti, no kada se podvuče crta pod kvalitetu korištenog materijala, sjedala ili funkcionalnih elemenata na središnjoj konzoli, Citigo zaslužuje vrlo dobre ocjene. Identičan dojam osjetan je i za upravljačem bez obzira krenuli u grad ili na otvorenu cestu.

Nešto tvrđi ovjes

Zahvaljujući prilično tvrdom, ali udobnom ovjesu vožnja u ovom mališanu predstavlja pravi užitak, ali i stabilnost prilikom forsiranja automobila te pri većim brzinama. Prvi kontakt uživo sa Škodinim novitetom zaista nas je oduševio. No, za kompletan dojam i sigurnost uspjeha na tržištu potrebna je i privlačna cijena. Ako ona bude manja od neslužbeno najavljenih 70.000 kuna, Citigo će vjerojatno postati najtraženiji Škodin artikl.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 21:44