Mercedes ga naziva monovolumenom, no Viano se doima poput klasičnog kombija. Posebno u ekstra dugačkoj izvedbi, rastegnutoj na čak 522 cm, čiju gorostasnu pojavu ublažavaju tek lanjskim redizajnom ušminkana svjetla i prednja maska. Mnogi će čak ocjeniti da je Viano privlačan, no činjenica je da put od vozačevog sjedala do prtljažnika, koji već od starta nudi darežljivih 970 litara, prava mala šetnja...
Zbog kliznih stražnjih vratiju, smještenih samo na suvozačevoj strani, smještaj putnika straga nije uvijek jednostavan, no aduta u unutrašnjosti ne nedostaje - osam ravnopravnih sjedala nude udobnost dostatnu i za dulja putovanja, praktična spremišta na dohvat su ruke gdje god sjedili, a uzdužne vodilice omogućuju jednostavno pomicanje stražnjih klupa...
Osnovna, ali solidna oprema Trend isto zaslužuje pohvalu - serijski uključuje ESP sustav, klimu, daljinsko zaključavanje, el. podizače prednjih stakala, el. namjestive i grijane vanjske retrovizore... Od bitnih elemenata nedostaje tek radio/CD. Ipak, nije sve idealno - dojam srozavaju velike površine od tvrde plastike, a slično se događa i kad se pogled baci na dugačak popis skupih nadoplata. Osim toga, doplatni parkirni senzori, bez kojih je bezbrižan smještaj na uskim gradskim površinama nemoguć, signaliziraju udaljenost paljenjem lampica, a zvučni signalom alarmiraju tek kada se sasvim približite prepreci.
S druge strane, voznim svojstvima teško je naći manu. Common-rail dizelaš sa 150 KS nudi uzorito ubrzanje, a ne pokazuje zamor ni kada potpuno opterećen Viano broji više od tri tone. Ugodno se može krstariti i s osam putnika i pripadajućom prtljagom, uz solidna međuubrzanja na krilima 330 Nm te vrhunske doplatne automatike (vrijedne 2275 eura), sposobne rafalno kliziti kroz svih pet stupnjeva. Uvjerljivima se pokazuju i kočnice, spremne u svakom trenutku zauzdati grdosiju iz Stuttgarta, a uvjerili smo se da ne treba strahovati od stražnjeg pogona i prilikom uspona po zaleđenoj podlozi, jer je prianjanje uvijek na visini zadatka. Šteta zbog paprene cijene, koja s doplatama doseže gotovo 50.000 eura...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....