Originalan vanjski dizajn, jednostavna transformacija u toples varijantu te performanse sportskog automobila dovoljan su razlog za zadovoljstvo prosječnom ljubitelju kabrioleta. Još kada je sve to upakirano u samo 3.8 metara, jasno je da Renault nudi praktično rješenje za gradsku gužvu, posebno u ljetnim mjesecima.
Zabavan u vožnji
U ponudi motora nalaze se 1.2 litreni turbobenzinac od 100 i 1.6 16V agregat snage 133 KS preuzet iz Twinga RS. Naša testirana izvedba pod prednjim je poklopcem skrivala snažniji agregat koji dolazi u spoju s ručnim mjenjačem s pet brzina. Za vrlo dobre vozne sposobnosti zaslužni su ljudi iz Renault Sporta koji su šasiju Clija 2 RS prilagodili svom kabrio novitetu. Spoj odličnog motora, tvrdoće ovjesa i preciznog upravljača vožnju u Windu čine iznimno zanimljivom, posebno na zavojitim cestama gdje dokazuje da uz estetski dojam vozaču ipak može ponuditi i adrenalinsku injekciju za upravljačem.
Originalno rješenje
Skidanje u topless može se obaviti i na semaforu s obzirom na to da cijeli proces traje samo 12 sekundi, a kada se ručno otključa poluga, krov se automatski sprema u prtljažnik. Cijena testirane izvedbe Winda je 21.375, a slabija izvedba dostupna je za 18.736 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....