Riječ je tako o impresivnom obiteljskom karavanu, no daleko od toga da je jedini adut prostranost straga. Druga generacija češkog karavana, naslonjena na tehnologiju prethodnog Volkswagen Passata (B6), oduševljava i za upravljačem, posebno u izvedbi pokretanoj uvjerljivim i uglađenim common-rail dizelašem 2.0 TDI sa 170 KS i automatikom DSG, sa dvostrukom spojkom i šest stupnjeva. Iako DSG u cijeni sudjeluje s priličnih 2200 eura, vrijedi svakog centa – kao i svaki put dosad, oduševio nas je brzinom izmjene stupnjeva i uglađenošću, koju ponešto kompromitira tek ubacivanje u sportski program, kada se viši stupanj hvata tek na 4500 o/min.
Osmijeh na lice donosi i potrošnja – na testu smo u prosjeku trošili 7,6 litara, što je izvrstan rezultat obzirom da smo moćnom i elastičnom dizelašu cijelo vrijeme vadili mast i redovito po izlasku iz zavoja snažnije gazili papučicu gasa, kad automatika spušta dva stupnja niže i poput katapulta ispaljuje Superb težak 1,6 tona.
No, za upravljačem se ne stječe dojam da je riječ o jurilici, makar maksimalna brzina iznosi priličnih 218 km/h, a stotka se hvata za kratkih 8,9 sekundi – u češkom karavanu osovinskog razmaka od 276 cm, s fino podešenim ovjesom kao stvorenom za dugoprugaške dionice, brzinu je teško odrediti bez pogleda na brzinomjer. Čak i kada se ostvaruju veliki brzinski prosjeci u unutrašnjosti vlada gotovo komorna tišina, dok ovjes i kočnice (zaustavni put je kratkih 38,5 m) briljiraju u zavojima.
Više pročitajte u novom broju Autokluba (645.)!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....