S60 se dizajnom i u vožnji već pokazao kao Volvov najdinamičniji model, a nedavno smo isprobali još sportskiju R-Design izvedbu koja, među ostalim, donosi upadljivije spojlere i 18-inčne naplatke te tvrđi ovjes. Vizualne promjene R-Design paketa stvar su osobnog ukusa, no nema sumnje da S60 čine još upadljivijim nego inače.
Poseban interijer
Impresivan interijer ne ostavlja mjesta sumnji da S60 pripada u premium segment više srednje klase. Kvalitativno respektabilna, a dizajnerski i ergonomski besprijekorna, unutrašnjost švedske limuzine ima i tradicionalno prvoklasna sjedala gotovo nenadmašne udobnosti. S druge strane, ponuda prostora, koja je sprijeda vrlo dobra, straga je samo solidna, a i prtljažnik raspolaže s prosječnih 380 litara.
S60 smo testirali s naizgled skromnim početnim benzincem, no unatoč malom obujmu od 1,6 litara, ovaj moderan četverocilindraš, dostupan i u brojnim Fordovima, uz pomoć turbo punjača razvija vrlo dobrih 150 KS uz 240 Nm okretnog momenta. Osim što je iznimno uglađen i pohvalno tih, snažno vuče u rasponu od dizelski niskih 2000 pa sve do oko 6000 o/min. Toliko je elastičan da za držanje koraka sa svakodnevnim prometom nije potrebno prelaziti oko 2300 o/min. Cjelokupne performanse su vrlo dobre, a prednost je i razumna potrošnja goriva od oko 7 l/100 km u kombiniranom prosjeku kojoj pridonosi i serijski start-stop sustav. Odličnom dojmu pridonosi i serijski ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i vrlo preciznim te ugodno brzim hodovima.
Užitak prije udobnosti
Spomenuti sportski ovjes, koji je dio R-Design paketa, na većini hrvatskih prometnica, ponajprije onima koje nisu savršeno glatke, vozačima željnima udobnosti svojstvene većini Volvovih modela donijet će više glavobolja nego užitaka. S druge strane, mlađima ta tvrdoća neće smetati, ponajprije jer ovaj ovjes, uz manje udobnosti, pruža još bolje vozne osobine u odnosu na ostale izvedbe. Ukratko, želite li više udobnosti nego dinamičnosti, odaberite jednu od verzija sa standardnim ovjesom.
Novi S60 T3 s R-Design opremom stoji 36.410 eura, no izvedba s početnim paketom dostupna je već od 31.300 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....