Test

Toyota C-HR Plug-in Hybrid predstavlja zanimljiv paket stila, ugodne vožnje i ozbiljne ekonomičnosti - uz sniženu cijenu

Plug-in sustav kombinira poznati atmosferski 2.0 benzinac (152 KS, 190 Nm) s većom baterijom od 13,6 kWh i elektromotorom od 116 KS

test Toyota C-HR PHEV

 Željko Puhovski/CROPIX
Plug-in sustav kombinira poznati atmosferski 2.0 benzinac (152 KS, 190 Nm) s većom baterijom od 13,6 kWh i elektromotorom od 116 KS

Ako razmišljate o plug-in hibridu, sada je možda najbolji trenutak: Toyota je snizila cijene paketa opreme Club i Cool za čak 3900 i 5460 eura, pa tako prije registracije C-HR s tim paketima stoji 35.500 i 34.990 eura. To je ozbiljna ušteda za model koji je već sam po sebi među najpopularnijima crossoverima u Hrvatskoj, a pogotovo u ovoj drugoj generaciji, koja je još od predstavljanja izazvala puno interesa svojim avangardnim linijama.

image

test Toyota C-HR PHEV

Prvi C-HR, lansiran 2017., odvažno je razbio dotadašnji konzervativni imidž marke i brzo osvojio 700.000 vozača, mnogih koji ranije nisu ni razmišljali o Toyoti. Nova generacija nastavlja istim smjerom, futuristički izgleda i donosi privlačnu ekonomičnost vožnje, a aktualna akcijska ponuda dodatno otvara vrata kupcima koji žele više tehnologije za manje novca.

Testirana verzija s Club opremom već u startu nudi 18-colne alu naplatke, LED svjetla i trendovske skriveno-uvlačive kvake, kao i potpuni sigurnosni paket Safety Sense te još velik broj korisnih i luksuznih dodataka. Unutrašnjost je moderno digitalizirana, ali ne pretjeruje – zadržani su fizički prekidači koje većina vozača preferira u odnosu na beskrajno pretraživanje izbornika.

image

test Toyota C-HR PHEV

Željko Puhovski/CROPIX

Jedina skromnija stavka je osnovni 8-inčni infotainment, dok su bogatiji ekrani rezervirani za više pakete opreme. Ambijent je ugodan, materijali korektni, a ergonomija prednjih sjedala odlična. Straga je prostora dovoljno, iako sportska linija karoserije i široki C-stup zadržavaju dozu zatvorenosti, premda su bočni prozori ipak veći nego prije.

Kad je riječ o pogonu, Toyota opet potvrđuje reputaciju. Plug-in kombinira atmosferski 2.0 benzinac od 152 KS i 190 Nm s elektromotorom od 116 KS i baterijom od 13,6 kWh, što daje ukupno 223 KS i 208 Nm, ali i deklarirani električni doseg od 67 km. U stvarnosti, nakon tjedan dana vožnje, na struju se može prijeći 40 do 55 kilometara u kombiniranom ciklusu, ili i do 80 kilometara u gradu.

image

test Toyota C-HR PHEV

Punjenje traje 2,5 sata na AC punjaču od 22 kW, odnosno 7 sati na običnoj utičnici. To znači da u svakodnevnim uvjetima, pogotovo za one koji putuju do posla i natrag u razumnom radijusu, troškovi goriva mogu biti gotovo simbolični.

Čak i kad motor preuzima kompletnu ulogu pokretača, potrošnja ostaje vrlo niska: 5,5 do 6 litara na otvorenoj cesti, oko 6,5 u gradu te 7 do 7,5 litara na autocesti, dok kombinirana vožnja često završava na oko 3,5 litre benzina i 17 kWh struje na 100 kilometara. Ukratko – ovo je model koji u stvarnom svijetu donosi vrlo konkretnu financijsku uštedu, a upravo zbog aktualnog sniženja postaje posebno privlačan.

image

test Toyota C-HR PHEV

Vožnja je opuštena i tiha: benzinski motor sada je kultiviraniji nego u prijašnjem C-HR-u, prijelazi između pogona potpuno su neprimjetni, a poboljšani e-CVT više ne “podiže” okretaje kao prije. Električna asistencija omogućuje snažna ubrzanja, osobito s mjesta, ovjes i volan daju dobar osjećaj sigurnosti, a u Sport modu pogon se ponaša življe i spremnije.

Toyota je udobnija nego što izgled sugerira, pa se bez problema može koristiti i za dulja putovanja. Sve u svemu, uz trenutačne akcijske cijene i uštede koje plug-in sustav donosi u svakodnevnoj vožnji, ovaj coupe-crossover sada je itekako vrijedan ozbiljnog razmatranja.

image

test Toyota C-HR PHEV

Željko Puhovski/CROPIX

C-HR 2.0 PHEV

TEHNIČKI PODACI

Motor: 4 cilindra, atmosferski

benzinski 152 KS/190 Nm + baterija

13,6 kWh + elektromotor 116 KS

Obujam: 1987 ccm

Ukupna snaga: 164 kW (223 KS)

na 6000/min

Ukupni moment: 208 Nm na 4400/min

Pogon: prednji

Mjenjač: automatski, e-CVT

Dimenzije: 436 x 183 x 156 cm

Osovinski razmak: 264 cm

Prtljažnik: 350 litara

Gume: 225/55 R 18, Bridgestone

Masa (testni): 1730 kg

MJERENJA

Brzina: 180 km/h

0-100 km/h: 7,3 sekunde

Potrošnja: 3,5 l/100 km

Cijena: 35.500 eura

S doplatama: 36.055 eura

SERIJSKA OPREMA CLUB - alu naplatci 18” • jače zatamnjena stražnja stakla • senzori i kamera • digitalni instrumenti 12,3” • multimedija 8” • 2-zonska automatska klima • grijanje prednjih sjedala i kožnog volana • suvozačko sjedalo po visini • keyless • senzori svjetla i kiše • automatsko zatamnjenje retrovizora • puni električni paket • sigurnosni paket Safety Sense...

DOPLATE TESTNOG MODELA - metalik boja 555 eura

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 08:02