HVALE SE DA SU RAZLIČITI OD APPLEA

NEOBIČAN POSLOVNI MODEL Netflixovi zaposlenici nemaju godišnje odmore, ali mogu uzeti slobodne dane kada žele i koliko žele

    AUTOR:
    • Filip Pavić

  • OBJAVLJENO:
  • 16.04.2018. u 15:02

Reed Hastings (L), co-founder and CEO of Netflix, and Ted Sarandos, Netflix chief content officer, pose for photographs during a news conference in Seoul, South Korea, June 30, 2016. REUTERS/Kim Hong-Ji - S1AETMUYBDAA
Kim Hong-Ji / REUTERS

Zaposlenici Netflixa, najvećeg streaming servisa na svijetu, nemaju godišnje odmore, izjavio je CEO Netflixa Reed Hastings u subotu na TED konferenciji u Vancouveru dodajući da je to dio njihove poslovne kulture u kojoj svaki zaposlenik može uzeti slobodne dana kada želi i koliko želi.

Prema riječima šefa Netlixa takva politika potpune slobode u kojoj sve ovisi o zaposelnicima doprinosi osjećaju odgovornosti.

„Mi smo zapravo anti-Apple. Kod nas svi zaposlenici imaju sve informacije”, istaknuo je Hastings tvrdeći da u Netflixu, za razliku od Applea, vlada potpuna otvorenost i sloboda, a svi su zaposlenici upoznati sa svakim projektom te svi sudjeluju u donošenju odluka. „Primjerice, često saznam da je donesena važna odluka s kojom nisam imao nikakve veze”, objašnjava.

Neflix je imao dvadeset godina za razvijanje tog poslovnog koncepta. Tako, prisjetio se Hastings, u samim su počecima korisnicima DVD-e slali poštom na njihovu adresu, a prošle su godine dosegli brojku od 118 milijuna korisnika diljem svijeta. Također, planiraju i dodatna ulaganje od 8 milijardi dolara u razvijanje originalnog sadržaja poput filmova i serija.

„Postoji toliko puno odličnih programa i serija, tako da je pred nama dugi put”, zaključio je.

Prema pisanju Wired-a, Netflixova konkurencija više ne dolazi iz Hollywooda, već iz Silicijske doline. Naime, njihov "kontrapunkt" tvrtka Apple najavila je širenje poslovanja na izradu originalnog sadržaja te već pripremaju ulaganje od 1 milijarde u nove filmove i serije, Amazon će na pružanje istih usluga potrošiti 4,5 milijardi dolara, a Hulu 2,5 milijarde, piše Wired.

 

Izdvajamo