naslovna
Premium
Vijesti
Hrvatska
Svijet
Crna kronika
Zagreb
Rat u Ukrajini
Kolumnisti
Najbolje škole
J2
Tehnologija
Znanost
Zdravlje
Životne priče
Nautičko jedro
Next 26
Scuba skener
Izbori
Sport
Nogomet
Košarka
Tenis
Sport Mix
Scena
Domaće zvijezde
Strane zvijezde
Reality
Kultura
Art
Film i televizija
Književnost
Glazba
Kazalište
Potonulo blago Jadrana
Novac
Pretplata
Magazini
Dobra Hrana
Dom & Dizajn
Autoklub
Globus
Planet
Like putovanja
VauMijau
Živim
Servisi
Tiskano izdanje
Newsletteri
Premium
Vijesti
Hrvatska
Svijet
Crna kronika
Zagreb
Rat u Ukrajini
Kolumnisti
Najbolje škole
J2
Tehnologija
Znanost
Zdravlje
Životne priče
Nautičko jedro
Next 26
Scuba skener
Izbori
Sport
Nogomet
Košarka
Tenis
Sport Mix
Scena
Domaće zvijezde
Strane zvijezde
Reality
Kultura
Art
Film i televizija
Književnost
Glazba
Kazalište
Potonulo blago Jadrana
Novac
Pretplata
Moj profil
Odjava
Traži
StoryEditor External
StoryEditor Internal
Divinity: Dragon Commander
Piše:
Jutarnji List
Objavljeno:
28. kolovoz 2013. 12:00
1/
10
Najljepše je vidjeti dva neprijatelja koja se bore međusobno
2/
10
Predstavnici rasa, sa pripadajućim princezama... nema baš puno romantike
3/
10
Pomorske bitke su posebno monotone, a nemate čak ni zmaja
4/
10
Interakcija sa generalima je bitna kako bi vas podržali
5/
10
Velika vojska je, na kraju, ipak najlakši put do pobjede
6/
10
Zmajevi su jednako opasni za građevine...
7/
10
...kao i za neprijateljske jedinice
8/
10
Karte vam daju jednokratne bonuse koji itekako pomažu
9/
10
Čekat će vas neke teške odluke
10/
10
Ovako to izgleda iz ptičje perspektive
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Prikaži komentare
04. svibanj 2024 04:47