Blagdanski duh ove je godine stigao ranije zahvaljujući IKEA-i, koja je još u kolovozu predstavila čak tri nove božićne kolekcije. Iako su mnogi dekorativni komadi izazvali zanimanje, jedan se proizvod posebno izdvojio i postao prava internetska senzacija - riječ je o stolnoj lampi Stråla, dizajniranoj tako da izgleda poput poklona zamotanog vrpcom i ukrašenog mašnom.
Ova lampa pravi je blagdanski ukras - jednostavna je, ali upečatljiva, odiše toplinom i elegancijom. Njezina blago teksturirana površina propušta toplo svjetlo koje stvara ugodnu atmosferu, dok crvena vrpca i mašna dodaju dašak svečanosti i šarma. Upravo zbog tog dizajna mnogi su je odmah poželjeli imati u svom domu.
Tiktokerica koja stoji iza popularnog profila @live.like.archi opisala ju je kao "najljepši božićni proizvod koji je IKEA izbacila ove godine". U svojoj objavi, koja je ubrzo postala viralna, istaknula je kako je Stråla lampa idealan primjer IKEA-ine filozofije – jednostavna, pristupačna i svestrana.
"Nije prenapadna, povoljna je, a što je najbolje - možete je koristiti ne samo za Božić, već i za rođendane, godišnjice ili bilo koju posebnu prigodu tijekom godine", dodala je.
Reakcije njezinih pratitelja bile su oduševljene. Komentari poput "Spremna sam za božićnu sezonu!" i "Kupila sam je jučer!" preplavili su objavu, dok su mnogi upozorili da će se lampa vjerojatno rasprodati prije početka prosinca. I doista, prema informacijama s IKEA-ina web shopa, ova lampa, barem u Hrvatskoj, više nije dostupna na zalihi.
Cijena od 12,99 eura dodatno je potaknula njezinu popularnost - riječ je o povoljnom, a vizualno iznimno efektnom komadu koji lako unosi blagdanski ugođaj u bilo koji interijer.
Ovaj primjer savršeno pokazuje zašto IKEA već desetljećima ostaje među najomiljenijim brendovima na svijetu, a filozofija brenda jest stvoriti bolji svakodnevni život za što veći broj ljudi.
Poseban dio njezine ponude čine sezonske kolekcije, koje svake godine reinterpretiraju tradicionalne motive u suvremenom kontekstu. Blagdanske kolekcije obično stižu u trgovine već u kolovozu ili rujnu, a uključuju širok raspon proizvoda - od božićnih ukrasa, kuhinjskog pribora i svijeća do rasvjete i poklona. IKEA pritom ostaje vjerna svojem skandinavskom identitetu: jednostavnim linijama, prirodnim materijalima i toplim svjetlosnim tonovima koji stvaraju ugodu doma.
Kupci iz Hrvatske svake godine s nestrpljenjem iščekuju početak božićne sezone, koja redovito donosi zanimljive i pristupačne komade poput lampe Stråla koja pokazuje kako i najmanji detalj može promijeniti atmosferu cijelog doma.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....