TikTok i društvene mreže ove su zime preplavljene jednim neobičnim trendom "Ralph Lauren Božićem", estetikom koja spaja luksuz, nostalgiju i onu staromodnu udobnost doma koju mnogi priželjkuju, piše Good Housekeeping.
Dok se mnogi blagdanski trendovi mijenjaju iz godine u godinu, ovaj se doima kao da je izvučen iz uspomena, iz onih filmova u kojima vatra pucketa u kaminu, čaše kristalno zveckaju, a soba miriše na bor, naranču i stari namještaj od mahagonija. Nije ni čudo što je generacija Z, umorna od minimalizma i sterilnih interijera, pronašla utočište u ovom raskošnom, ali toplom stilu.
Estetika Ralph Laurena već desetljećima simbolizira sofisticiranost s američkim naglaskom na klasiku. No u kontekstu Božića, taj se stil pretvara u slavlje udobnosti, dom postaje više od prostora, on postaje pozornica za uspomene, druženja i male rituale koji daju smisao blagdanskim danima.
"Nakon godina čistih linija i skandinavske jednostavnosti, ljudi ponovno traže teksturu, slojeve i povijest" objašnjava Preston Konrad, bivši stilist za Ralph Lauren Home. "Ralph Lauren Božić nije samo stil, to je osjećaj, kombinacija topline, elegancije i blage nostalgije. To je miris kože, zvuk jazza i titraj svijeće na poliranoj srebrnoj tacni" dodao je za GH.
Ono što ovaj trend čini posebnim jest upravo ta emocionalna komponenta. Riječ je o prostoru koji izgleda raskošno, ali nepretenciozno; luksuzno, ali živo. Sve djeluje kao da je tu već desetljećima, naslijeđeno, voljeno i čuvano.
Kritičari će reći da je "Ralph Lauren Božić" samo drugo ime za tradicionalno uređenje doma. No upravo u tome i leži njegova privlačnost. Ova estetika ne pokušava biti moderna, već bezvremenska.
Bračni par dao je izgraditi kuću prema konceptu ‘šumskog kupanja‘, nije mogla bolje ispasti
Kombinira klasične elemente kao što su tartan uzorke, baršun, tvid, tamno drvo, polirano srebro i kristal. Sve odiše estetikom starog novca, ali bez potrebe da zaista posjedujete bogatstvo. Taj luksuz proizlazi iz tekstura, boja i pažnje prema detaljima, a ne iz cijene.
Tako su i mnogi TikTok kreatori pokazali kako se ovaj izgled može postići uz vrlo skroman budžet, obilaskom trgovina s rabljenom robom, buvljaka, pa čak i lokalnih dućana poput T.J. Maxxa ili H&M Homea. Ključ nije u novcu, već u okruženju koje djeluje toplo, stvarno i "kao doma".


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....