MJESTO FANTASTIČNIH IDEJA

Izlozi zagrebačke Smeg trgovine koji oduševljavaju!

Pomponi, makaroni, zvjezdice, lišće, olovke, bundeve, note, knjige, mrkve, leptiri, zečići ...  sve su te divne dekoracije pronašle svoje mjesto u Smeg izlozima u zagrebačkoj Bauerovoj ulici, koji pršte kreativnom energijom

U blagdansko vrijeme upravo su ulice i izlozi grada ti koji iz godine u godinu pomiču granice kreativnosti uvodeći nas u bajkovito raspoloženje. U svjetskim metropolama izlozi označavaju svojevrsni službeni početak lijepog božićnog perioda, a poznati umjetnici, stilisti i dizajneri za renomirane robne kuće poput pariške Galeries Lafayette, njujorškog Macy'sa ili pak Selfridgesa u Londonu stvaraju prave male predstave skrivene iza staklenih stijena. Iako ne postoji službeno natjecanje, svi oni izdvajaju nevjerojatne budžete kako bi imali što kreativnije i raskošnije izloge, koji će privući brojne turiste.

I naša mala metropola u vrijeme blagdana izgleda svečano, a raskošni izlozi pojedinih trgovina iz godine u godinu sve nas više oduševljavaju. Uz već poznate i nezaobilazne izloge trgovina u Dežmanovom prolazu pažnju nam već neko vrijeme privlače izlozi Smeg trgovine u Bauerovoj ulici. Ova mala simpatična trgovina bijele tehnike od svog otvaranja prije četiri godine privlači pozornost prolaznika i vozača svojim domišljatim uređenjem. Njezini susjedi s osmjesima i pljeskanjem svaki put nanovo nagrade trud i vesele se svakom novom pothvatu, a često su kulisa radoznalih turista koji snime desetke fotografija ispred izloga.

Nas je zanimalo tko stoji iza svih tih fantastičnih ideja? Uputili smo se u Bauerovu ulicu, gdje nas je dočekala uvijek vesela Dražena Paladin Pavelić, kreativka koja s Ivom Duduković stoji iza tima studija Eventastic. Naime, marljive djevojke s kojima smo već puno puta surađivali na brojnim projektima za magazin Dom i dizajn, poznate su po organizaciji evenata koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Svojim kreativnim idejama već neko vrijeme žare, pale i oduševljavaju, a kako je sve počelo otkrila nam je Dražena.

Dražena je studirala psihologiju, ali je velika kreativnost koju je naslijedila od roditelja i želja da sve što poželi izrazi i stvori bila jača. Već kao djevojčica, na pitanje što želi biti kad odraste, odgovarala je da želi uređivati izloge. I zaista, danas puno godina kasnije Dražena i Iva svaki put osmisle nešto novo, zanimljivo, neočekivano i nesvakidašnje za dva mala, ali upečatljiva izloga Smeg trgovine u zagrebačkoj Bauerovoj ulici.

- Dekoriranje je nešto s čim se kreativne osobe rode. Osobno, ne pamtim dane kad moji snovi nisu bili u boji i kad se ideje nisu množile. Nikad mi nije bilo dosadno i stalno sam nešto istraživala i stvarala. Mislim da ne postoji tehnika u kojoj nisam pokušala raditi (neke manje, a neke više uspješno) - priča Dražena.

Na pitanje koliko često nanovo ukrašavaju izlog i kako dolaze do ideje, doznajemo da izloge u Smegu mijenjaju svaki mjesec, a inspiracije pronalaze u svakodnevici i svemu onome što ih okružuje. Može to biti dobar film, glazba, tekući mjesec, godišnje doba ili noviteti na Smeg tržištu. Primjerice, jednom je prilikom u čast izlaska blendera izlog postao tržnica.

- Pokušavamo biti prisutni u svim poljima i maksimalno pomoći u senzibiliziranju društva i na neke ozbiljne teme pa svakog novembra naši uređaji dobiju brkove. Svaki izlog je u potpunosti drugačiji i potpuno unikatan, a svi elementi koji se koriste ručno su rađeni samo za izlog. Poslije korištenja poklanjamo ih dječjim vrtićima, susjedima ili čuvamo iz sentimentalnih razloga, priča.

Posebno nas je zanimalo kako teče kreativni proces od ideje do gotove realizacije?

- Sve ovisi... nekad je teže opće osmisliti ideju, a onda realizacija bude nestvarno jednostavna, dok ponekad imam ideju mjesecima u glavi, ali kad krene stvaranje, zapinje... najčešće od straha da ne uništim tako dobu ideju, smije se.

- Kada odlučimo dodatno dekorirati izlog crtežima po staklu to radimo bojama i flomasterima na bazi krede, koji su lako perivi. Inače u samo showroomu imamo veliku školsku ploču koju iscrtavamo isto tako svaki mjesec u temama izloga. Svaki izlog osim svoje teme, realizacije iste ima i ključnu ulogu, a to je da naši uređaji dođu do izražaja i da postanu pristupačniji i zanimljiviji našim sugrađanima.

Pomponi, makaroni, zvjezdice, lišće, olovke, bundeve, note, knjige, mrkve, leptiri, zečići ... svi su oni pronašli svoje mjesto iza staklenog prozora u Bauerovoj ulici, a iza svakog, i najmanjeg detalja stoji neka zanimljiva priča. No, koje im je uređenje ostalo u posebnom sjećanju i zašto?

- Mislim da svaka od nas ima svoj omiljeni i da često i zaboravimo kakve dobre stvari su se pojavljivale na našim izlozima, ali moj osobni najdraži je ujedno i prvi. Napravili smo optičku iluziju da naš hladnjak lebdi okružen sa stotinu makaron kolačića. Makaroni su bili napravljeni od gipsa i sama izrada istih trajala je više od mjesec dana dok nisam pronašla idealan oblik, boje i izvedbu koju sam željela. I danas u posudicama u showroomu imamo te makarone i uvijek svi pomisle da su pravi, požele ih kušati. Mnoge smo i poklonili i nadam se da krase druge domove, s osmijehom se prisjeća Dražena.

Radile su zabave u dvorcu, na krovu, na plaži, u šumi, uz bazen... Svaka je njihova zabava uspješna, a zadovoljni gosti još danima prepričavaju dojmove. Do sada smo u medijima vidjeli puno izvrsnih priredbi iza kojih stoji tim Eventastic. Kako je zapravo krenula cijela priča?

- Organizacija evenata je jako složena djelatnost jer podrazumijeva tim ljudi raznih vještina, a samo uređenje prostora tek je djelić velike mašinerije. Sam početak nije bio nimalo lagan. Prilikom organizacije prvih privatnih zabava nije bilo, niti adekvatne pomoći koju sam tražila, niti ljudi koje mogu angažirati, ili pitati za savjet, bar ne način na koji sam zamislila zabavu. Nakon što sam uz puno odricanja stekla potrebno iskustvo i iza sebe imala više desetaka uspješno odrađenih zabava i ostvarenih kontakata, okupila sam tim ljudi kojima vjerujem i s kojima sam pokrenula studio Eventastic.

- Eventastic doslovno znači Fantastični Event i to smo željele baš svakom našem klijentu. Često sam s kolegicom Ivom, koja također radi u Smegu, razgovarala o potrebi tržišta za kreativnijim i personaliziranom pristupu organizacije zabave, pogotovo nakon naših privatnih zabava o kojima su gosti još danima pričali. Postepeno smo prihvaćale nove projekte i kako je svaki bio uspješniji od prethodnog, odlučile smo da će naši Fantastični eventi postati stvarnost. Iako je naša cijela priča još mala, radujemo se svakom projektu s kojim rastemo i mijenjamo pogled na to kako bi prava zabava mogla izgledati, zaključuje Dražena.

Eventastic tim možete angažirati pytem službene stranice, Instagrama ili se javite na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Foto: Studio Eventastic

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 12:41