(NE)0ZBILJNI INTERVJU

KRISTINA LUGONJA I FILIP HAVRANEK, industrijski dizajneri, vlasnici Spacetimea

Mladi ljubavno-dizajnerski par iza sebe, uz mnogo dizajniranih proizvoda, ima i zvučne nagrade, uključujući dva Red Dota u kategoriji produkt dizajna te dizajna rasvjete, nagradu Quercus i nominaciju za nagradu Elle Decora za mlade dizajnere. Nedavno su pokrenuli svoj brend Spacetime koji dizajnoljupci obožavaju

• Na što prvo pomislite kad se probudite?

K: Hranu. Planiram što ću prvo pojesti.

F: Gdje sam? Tko sam?

• Koja vam je bila najdraža igračka kada ste bili dijete?

K: Fimo masa.

F: Lego kocke. Bosonog stati na njih malo manje draže.

• Kad ste bili mali, što ste htjeli postati kad odrastete?

K: Televizor.

F: Slikar, vlakovođa, svećenik.

• Za koje zanimanje biste bili totalni antitalent?

K: Kažu mi kuhar, ali ja mislim da izvrsno kuham.

F: Farmaceut. Na prvom satu kemije sam srušio čitav stalak s epruvetama.

• Što radite kad ne radite?

K: Mislim da dizajneri često rade dok ne rade! Važno je znati dobro ljenčariti.

F: Vozim se automobilom u gluho doba noći i slušam synthwave.

• Tko vam je uzor?

K i F: Svaka mlada osoba koja ima hrabrosti reći "ne" sistemu i odluči se pokrenuti vlastiti posao.

• Da možete birati da živite u bilo kojem razdoblju u povijesti, koje biste odabrali i zašto?

K: Osamdesete, da mogu nositi ljubičasti triko.

F: 2350., vikend izlazak na drugi planet.

• A u kojem gradu?

K: Twin Peaks.

F: U onom gradiću iz "Gilmoreica".

• Što vas najviše ljuti kod drugih ljudi (poslovno i privatno)?

K: Kada nisu otvoreni za nove ideje.

F: Kada nekog nešto pitam, pa dobijem odgovor - zato što se to tako radi. Ljuti me kad su ljudi lijeni izaći iz svoje komfort zone kako bi naučili nešto novo ili promijenili neke stvari.

• A veseli?

K: Kontakt s drugim ljudima uvijek može biti okidač za neke nove ideje.

F: Druženje s ljudima koji su iz drugih struka - takve situacije otvaraju nove horizonte, naučiš nešto novo i na kraju si bolji dizajner.

• Da osvojite jackpot od nekoliko milijuna eura, na što biste ih potrošili?

K: Biznis, kuću i pse.

F: Na Spacetime.

• Optimist ili pesimist?

K: Pesimist.

F: Optimist.

• Koji je općenito najbolji poklon za ženu?

K: Mislim da je tu teško generalizirati. Najvažnije je dobro osluškivati drugu osobu.

F: Putovanje.

• A za muškarca?

K: Isto kao za ženu.

F: Parfem. Manžete. Leptir-mašna.

• U vašem ormaru ima najviše...

K: Pidžama.

F: Košulja. Neopranih.

• A u hladnjaku...

K: Pekmeza, kao podrška palačinkama koje pečem svaki dan.

F: Stvari kojima je istekao rok trajanja.

• Slowfood, normalfood ili fastfood?

K: Želim slowfood, prakticiram normal i fastfood.

F: Bilo što, samo da je u krugu dobrih ljudi:)

• Pivo, vino ili viski?

K: Vino.

F: Vino. Iz Tapio Wirkkala čaše koju sam dobio od Kristine za rođendan.

• Bez kojih pet stvari (predmeta) ne možete u životu?

K: Nema ih puno. Konac za zube?

F: Dobra kava, bilježnica bez crta, rapidograf, metar i pomična mjerka.

• Na plesnom podiju vi ste jedan od onih koji...

K: je za šankom:D

F: može izvesti moonwalk kako spada (vježbao sam mjesec dana uz filmiće na Youtubeu)

• Koja je najhrabrija stvar koju ste u životu napravili?

K i F: Spacetime. Sa Spacetimeom smo se usprotivili velikim proizvođačima namještaja i njihovu tradicionalnom poslovnom modelu.

• Postoji li neki komad namještaja koji dugo želite?

K: Onaj koji još nismo dizajnirali.

F: Ne. Više me ispunjava kada vidim da moji poznanici dobro reagiraju na naš namještaj, da si ga mogu priuštiti i da im olakšava i uljepšava život.

• S kojom osobom iz povijesti biste najradije popili piće?

K: Isaac Asimov, da nam prorekne budućnost.

F: Zahvalio bih Nikoli Tesli na izumu izmjenične struje. Pružio mi je nezaboravan trenutak dok sam s tri godine gurnuo čavao u utičnicu.

• Najbolji savjet koji ste ikada dobili je...

K: Ne slušaj tuđe savjete.

F: Ključ uspjeha je iskoristiti onu priliku koja ti se trenutačno pruža.

• Na koji ste svoj proizvod najponosniji i zašto?

K i F: Krevet Plateau zato što se suprotstavlja klasičnim načelima dizajna kreveta, pruža nove mogućnosti korištenja i uz to izgleda drugačije od svega ostalog na tržištu. I da, prvi komentar na Booking.comu od jednog para koji je odsjeo u apartmanu u kojem je naš krevet: Best sleep in our life!

• Kome su namijenjeni vaši proizvodi?

K i F: Onima koji ne žele preplaćivati dizajnerski namještaj u showroomima dok ih trgovac odmjerava, kojima je IKEA predosadna - ljudima koji se pitaju zašto još ne postoji Apple za namještaj.

Foto: Berislava Picek/Hanza Media

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. svibanj 2024 09:35