Kupaonica već odavno nije tek funkcionalan prostor, već sve češće postaje osobno utočište, mjesto rituala i svakodnevnog opuštanja. Kako se način na koji živimo neprestano mijenja, tako se mijenja i dizajn naših domova — a kupaonice pritom prednjače u prihvaćanju novih ideja, materijala i tehnologije.
Upravo zato Business Insider zamolio je četiri dizajnera interijera da podijele svoja razmišljanja o tome koji će trendovi obilježiti kupaonice u nadolazećoj godini te koji se polako povlače sa scene. Rezultat je jasan: 2026. donosi promišljenije, osobnije i tehnološki naprednije kupaonice, dok se pojedini dosadašnji favoriti opraštaju od svoje dominacije.
U nastavku donosimo što će biti in, a što out u kupaonicama 2026. godine.
Kupaonice postaju sve više high-tech
Kara Thomas, dizajnerica interijera i osnivačica studija KT, smatra da će 2026. godine biti prisutan snažan trend integracije tehnologije u kupaonice.
„Bez obzira na kvadraturu, ljudima je potreban prostor za opuštanje, a sve više žele provoditi namjerno vrijeme sa sobom upravo u kupaonici“, rekla je.
Zbog toga predviđa rast popularnosti visokotehnoloških rješenja usmjerenih na brigu o sebi — poput tuševa s glasovnim upravljanjem, pametnih WC-a s funkcijom dezodorizacije te podnog grijanja — koja će postati standard u modernim kupaonicama 2026. godine.
Trendovi koji će vladati kupaonicama u 2026. godini: Ovaj pod brojem 4. posebno nam se sviđa
Ormarići za lijekove ostaju aktualni
Iako ormarići za lijekove nisu uvijek bili u središtu dizajnerske pozornosti, njihov povratak je stabilan i dugoročan, smatra Molly Torres Portnof iz DATE Interiors.
„Čak i kod klijenata s većim domovima i više kupaonica, ormarići za lijekove i dalje su nevjerojatno korisni“, rekla je.
Bilo da su izrađeni po mjeri ili serijski, ugradbeni ili sa zrcalnim frontama, „prostor je iznimno važan, a svaka skrivena pohrana je zlata vrijedna“, dodala je.
Više personalizacije kroz upečatljive pločice
Dizajneri se slažu da će kupaonice u 2026. godini sve češće uključivati osobne i izražajne elemente — s pločicama u glavnoj ulozi.
Danielle Chiprut, dizajnerica interijera i osnivačica studija Danielle Rose Design Co., ističe da su upečatljive pločice u snažnom uzlaznom trendu.
„Uzorci poput kariranog, mekanih geometrijskih motiva ili dimenzionalnog žljebovanja unose taktilno bogatstvo koje prostoru odmah daje karakter“, rekla je. „Ljudi žude za interijerima koji djeluju izrađeno, a ne ‘standardno’, a pločice su izvrstan način da se doda umjetnički element bez preopterećenja prostora.“
Slično tome, Torres Portnof predviđa i porast popularnosti ručno oslikanih pločica u kupaonicama sljedeće godine.
Slojeviti i namjerni dizajn preuzima primat
Većina dizajnera slaže se da 2026. donosi odmak od sterilnih, jednoličnih rješenja prema slojevitim dizajnima u kojima se promišljeno kombiniraju boje, uzorci, teksture i rasvjeta.
Chiprut primjećuje pad interesa za „ultra-koordinirane“ kupaonske setove s identičnim armaturama i ormarićima.
„Vlasnici domova udaljavaju se od tog kataloškog dojma i okreću prostorima sa slojevitim materijalima i rasvjetom koji pričaju osobniju priču“, rekla je.
Thomas dodaje da ovaj trend ne znači vizualni nered, već pažljivo odabrane detalje — poput antiknog umjetničkog djela iznad WC-a ili naglašenog tepiha uz kadu — koji prostoru daju karakter i toplinu.
Višestruki izvori rasvjete za opušteniji dojam
Kupaonice ponekad mogu djelovati strogo i hladno, zbog čega je višeslojna rasvjeta ključna za stvaranje ugodnog i opuštajućeg ambijenta, smatra Torres Portnof.
„Kao i u svakoj drugoj prostoriji u domu, važno je kombinirati stropnu rasvjetu s akcentnom, poput zidnih svjetiljki“, rekla je.
Prema Molly Miller, glavnoj dizajnerici i osnivačici studija Molly Miller Interiors, u 2026. godini vidjet ćemo porast integrirane LED rasvjete, osobito pozadinski osvijetljenih ogledala i suptilnih svjetlosnih linija ispod umivaonika.
Trendovi koji odlaze
Potpuno bijele kupaonice gube na privlačnosti
„Svijetlo bijele, kliničke kupaonice i oštre sive palete polako izlaze iz mode“, rekla je Miller.
Umjesto njih, predviđa se pomak prema zemljanijim tonovima — mekanim glinenim nijansama, prigušenim zelenima i toplim taupe bojama. Ove palete često se kombiniraju s prirodnim materijalima poput brušenog kamena, toplog hrasta ili oraha te nelakiranih metala, koji prostoru daju prizemljen i obnavljajući karakter.
Umjetni materijali gube popularnost
Kako prirodne boje i materijali preuzimaju glavnu ulogu, Chiprut smatra da će sintetički materijali, poput akrila i plastike, izgubiti svoju privlačnost u kupaonicama.
Umjesto toga, sve će se češće birati tamno obojeni hrast, wabi-sabi drvo ili mramor.
„Prirodni materijali nose tihu dugovječnost koju umjetne površine rijetko mogu replicirati“, rekla je. „Mislim da se mnogi vlasnici kuća udaljavaju od plastike i pretjerano inženjerskih završnih obrada jer žele dublju povezanost s prostorom u kojem borave.“
Visoki sjaj polako silazi s pozornice
Iako su sjajne, visokosjajne završne obrade imale snažan trenutak 2025. godine, Chiprut vjeruje da se taj trend bliži kraju.
„Dugo je postojao naglasak na uglađenim, reflektirajućim površinama, ali one često djeluju hladno i bez karaktera“, rekla je.
Umjesto toga, klijenti se sve češće okreću mat i taktilnim teksturama koje djeluju smirujuće, prirodnije i autentičnije.
Kupaonice 2026. godine postaju prostor ravnoteže — između tehnologije i prirode, estetike i funkcionalnosti, osobnog izraza i promišljene suzdržanosti. Umjesto prolaznih efekata, naglasak je na dugovječnosti, osjećaju ugode i dizajnu koji ima smisla u svakodnevnom životu. Upravo u toj kombinaciji leži budućnost kupaonskog prostora — tihog luksuza koji se osjeća, a ne nameće.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....