Suvremeni muškarac zna što želi, voli poludrago kamenje i plemenite metale, i kada kupuje darove svojim ‘boljim polovicama’, rado se počasti komadom koji podcrtava njegovu eleganciju i šarm.
Njegov idealan partner zove se Mr. Who, a riječ je o novom i jedinom hrvatskom brendu nakita namijenjenog muškoj populaciji, za koji su zaslužna dvojica zlatara iz Zagreba, Kristijan Rodić i Antonijo Dodić. Dugogodišnje iskustvo u izradi nakita od dragog i poludragog kamenja ova su dvojica majstora odlučila pretočiti u liniju muškog nakita. Na to ih je potaknula, kako kažu, činjenica da su upravo ti proizvodi slabo dostupni, odnosno, neprimjetni u usporedbi s nakitom za žene.
Srebrni simboli, primjerice, Sparte, sove, lava, u kombinaciji s mat oniksom daju dozu elegancije i stila
Mr. Who izrađuje elegantne, a opet upečatljive, narukvice od srebra i zlata s poludragim kamenjem kao što su onix, ahat, mjesečev kamen i slično. Srebrni simboli, primjerice, Sparte, sove, lava, u kombinaciji s mat onixom u promjeru 6 ili 8 mm, daju dozu elegancije i stila.
Hrvatski brend Mr. Who nastao je jer su, kažu osnivači, takvi proizvodi slabo dostupni, odnosno neprimjetni u usporedbi s nakitom za žene
Više informacijama o proizvodima možete dobiti na Facebook i Instagram profilu @ Mr.Who_Jewelry, pronaći ćete ih trenutačno na dvije lokacije u Zagrebu: u zlatarni Antonio Dodić u Jurišićevoj 21 te u trgovini Lana and Love u Maloj ulici 1.
Foto: Mislav Žabarović, Darko Tomaš/Hanza Media


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....