profil

Upoznajte Editu Šepić Pehar iz brenda Seedie Harpe Collection

Monokromatski art-printevi i slike koji su osvojili Hrvatsku
Monokromatski art-printevi i slike koji su osvojili Hrvatsku

Cijela priča je nastala u jednom kreativnom trenutku. Naime, Seedie Harpe je izvedenica mog punog imena i prezimena Edita Šepić Pehar. To mi je umjetničko ime.

Sve sam pokrenula kad sam ostala bez posla, a nadam se da će se hobi uskoro pretvoriti u posao iz gušta - govori simpatična Riječanka čiji smo rad primijetili kad je gomila ljudi počela lajkati njezine uratke na Facebook stranici brenda.

POKRENUTA LAVINA

- Oduvijek sam imala dobro oko za detalje i stil, a jednostavnost je moja životna vodilja u svemu. Tako sam krenula sa svojim jedinstvenim art-printevima i slikama. Počela sam pokazivati radove i darivati ih prijateljicama, objavljivati na društvenim mrežama, i upiti su sami počeli stizati, a ja sam počela uživati. Moja djeca bila su mi prva inspiracija da svoje inspirativne poruke i dizajn prenesem na majice. Pokušali smo, stvorili cijelu prvu kolekciju u nekoliko dana, a reakcije ljudi i prijatelja bile su odlične. Nakon toga, lavina se sama pokrenula - otkriva.

U sklopu brenda Edita danas izrađuje zaista svašta, od već spomenutih art-printeva i slika, postera, naljepnica, do printeva dizajna na majice, tunike, ruksake, torbe, ručnike, prostirke, rokovnike...Pritom su jako zanimljive tehnike koje koriste, a isključivo su digitalne, iako se, kaže, uči crtati i ručno watercolor ilustracije.

- Pogotovo modne ilustracije. Crtanje i stvaranje u Adobe Illustratoru nešto je što obožavam i što mogu satima raditi i biti fokusirana na jednu stvar dok ne stvorim ono što sam zamislila. Nakon pripreme i digitalne obrade, odlazim na print. Svaku majicu odradim sama, printevi idu isključivo preko folija koje su kvalitetnije, ali i zahtjevnije. Primjerice, svako slovo se mora iskatirati, i onda sve zajedno prešati na odabrane tkanine. Puno teže od običnog sitotiska, ali zato kvalitetnije i trajnije. Ovdje moram spomenuti prijatelja i njegovu tvrtku Print Čavle jer bez njega bi sve bilo teže ostvariti - priča.

UPITI IZ INOZEMSTVA

Posebnost svog brenda vidi u tome što je isključivo minimalistički i monokromatski, a toga baš nema na tržištu.

- U to spada crno i bijelo, sa svim nijansama sive. Jednostavno, ne volim šarenilo i kič. I kad nešto slojevito vrišti. Moderan, urban i jednostavan stil je nešto što uvijek osvaja, bilo u odijevanju, bilo u uređenju interijera. Uz dodatak srebrne i zlatne, možda malo puderaste roza, traper plave ili boje drva, dobivamo toplinu i chic efekt za sve prilike. Ponekad dobijem neki upit za izradu koji nije u skladu s mojim stilom i takve upite moram odbiti jer želim biti autentična - objašnjava.

A planovi za budućnost?

-Prije manje od godinu dana nisam mogla ni zamisliti da ću imati brend. No, sada dobivam upite iz Engleske i Italije da bi prodavali moje stvari, a iz Hrvatske dobivam upite da dizajniram nekom poslovni ili stambeni prostor. I šta onda napraviti nego pustiti snu da teče dalje - zaključuje.

Foto: Davor Žunić/Hanza Media

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 11:03